09.07.2019
Vytrvalé a promyšlené budování značky Schwarzwolf Outdoor bylo zahájeno těsně před koncem milénia v roce 1999 a k dvacetiletí je završeno aktuálním katalogem. Zatím. Představuje cestu i cíl – vývoj systémově se doplňujícího vybavení pro komfortní a bezpečné prožití všech venkovních aktivit, od běžné městské turistiky, přes kempink, klasické i adrenalinové sporty až po ty nejnáročnější treky v nejdrsnějších podmínkách u nás i kdekoliv na světě.
Začátky s velkými ambicemi nebyly snadné a stručně se na ně podíváme:
1999 - vzniká koncept kvalitních značkových nožů Schwarzwolf.
2000 - po období příprav a uzavírání kontraktů dochází k zahájení výroby.
2001 až 2003 – na trh postupně přicházejí první nože Jaguar, Heger, Panter, Styx, Puma, Marten, Kobra a Ray. Kurzívou zvýrazněné jsou v nabídce dosud a potvrzují další strategický cíl – účelnou obnovu sortimentu i s ohledem na vývoj oboru při zachování prověřených, nadčasových produktů.
2004 - Schwarzwolf se vydává i mimo oblast nožů a přichází se sadou Steak a prvním nářadím Handy. Je podán návrh na zápis registrace ochranné známky Schwarzwolf v Evropě, v Hongkongu a v Číně. Značka se poprvé představuje na specializovaném veletrhu v Las Vegas.
2005 - nabídka se rozšiřuje o nářadí. Schwarzwolf proniká za hranice ČR a SR do dalších evropských zemí. Sortiment značky se objevuje i na veletrhu PSI v Düsseldorfu. První dodávka zboží Schwarzwolf směřuje na Blízký východ.
2006 - poprvé vychází samostatný Schwarzwolf katalog. Dochází k výraznému rozšíření sortimentu o batohy, baterky, japonské hodinky, dalekohledy, krokoměry, sluneční brýle, termosky, lahvičky... Kvalitu produktů Schwarzwolf poprvé mají možnost prověřit zákazníci v Kanadě. Schwarzwolf vystavuje na samostatném stánku na veletrhu v Hongkongu. Je podán návrh na zápis registrace ochranné známky v USA.
2007 - rozšiřuje se kolekce batohů. Nově do sortimentu přibývá outdoorový textil, švýcarské hodinky, turistické hole, karimatky, kompasy.
2008 - kolekce batohů se rozšiřuje o další modely, v katalogu se objevují vodácké pytle, cyklodresy, spací pytle a nové soupravy multifunkčního nářadí. První dodávky směřují k protinožcům do Austrálie. Přistupuje se k redesignu loga.
2009 - Schwarzwolf putuje za prvními zákazníky do USA. Americký distributor Schwarzwolf vystavuje zboží této značky na veletrhu PPAI. K desetiletému výročí značky vzniká unikátní kolekce Decenio.
Současný název Schwarzwolf Outdoor samozřejmě není zdaleka jedinou změnou následujících deseti let. Kromě těch kvantitativních - a nejen co do počtu položek - je hlavním kvalitativním posunem obnova sortimentu směrem k multifunkčním produktům. Pro příklad vybereme tři:
Brenta je sportovní skládací taška ve čtyřech barevných variantách. Lze ji nosit v ruce i přes rameno díky popruhu, ale je možné ji přeměnit v batoh. Samozřejmostí je několik různých kapes a uši i popruhy lze skrýt do speciálního prostoru, stejně jako složit celou tašku. Teleskopické chodecké hole Denili se kromě Speed Lock systému pro rychlou změnu délky holí vyznačují prodlouženými ergonomickými rukojeťmi k volbě správného úchopu při změně obtížnosti terénu. Powerbanka Ikimba reprezentuje další trend, kterým se značka Schwarzwolf Outdoor ubírá – hi-tech ve službách outdooru. Je nejen voděodolná a mrazuvzdorná, ale solární panel slouží k jejímu průběžnému dobíjení i k nouzovému nabití mobilu. Tyto pouhé tři příklady jsou důkazem neméně důležitého aspektu značky – a tím je design. Pokud tedy máme značku Schwarzwolf Outdoor a její produkty stručně charakterizovat, postačí nám jediná věta: propracovaný a stále vyvíjený systém účelných a designových produktů pro outdoor a další venkovní aktivity, s důrazem na reflektování vědeckotechnického rozvoje a s velmi výhodným poměrem kvalita vůči ceně. To vše nabízí širokým cílovým skupinám styl ve znamení Schwarzwolf Outdoor.
Před dvaceti lety značka začínala s několika noži. Těšíme se, na jakém levelu se Schwarzwolf Outdoor bude nacházet za další dvě desetiletí.
Nejhledanější dotazy
Kategorie