Co je doma, počítá se

19.02.2009

Průzkum ukazuje, že většina z těchto předmětů je nejen vnímána, ale i používána jako osobní a praktické dárky. Více než polovinu (56 %) si dotazovaní odnášejí domů, zatímco jen o něco více než čtvrtinu po převzetí používají v kanceláři, to můžou být například firemní propisky, nebo reklamní kalendáře. Asi nepřekvapí, že právě potřeby pro kancelář jediné ve své většině zůstaly v kanceláři (28 %). U psacího náčiní jako vůbec nejčastějšího dárkového předmětu vyšla z boje domácnost versus kancelář nerozhodně – po 38 %. U všech ostatních hlavních druhů reklamních předmětů - jako textil, kalendáře, sklo, keramika atd. - převážilo domácí využití.

Počty do sta procent by nebyly úplné, pokud bychom nezmínili desetinu předmětů, které obdarovaní nosí u sebe a že zbývajících 6 % dárků zdobí interiéry automobilů (doufejme, že nepřekážejí na zadním sedadle nebo dokonce v zavazadlovém prostoru!). Při pohledu na výsledky jistě nezarazí, že skleničku či hrnek u sebe nenosí žádný respondent, stejně tak nikdo nenechává v osobním voze cenné šperky.

 

A jaká jsou úplné údaje v procentech?

 

co_je_doma2

 

 

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie