Čtvrtstoletí iMilogie …

14.05.2018

Představením loňského Katalogu iMi 2017/2018 jsme si pohráli s pojmem iMizace, jako činnosti vedoucí k co nejefektivnějšímu využití reklamních a dárkových předmětů v komunikačních kampaních. Nový katalog pro roky 2018 a 2019 – o který si můžete napsat nebo požádat svého account manažera – je opět dárkem pro Vás. Titulní strana je stejně jako logo společnosti iMi Partner upravena v isometrické axonometrii a hlavním motivem je číslovka „25“, obklopená reklamními předměty. Úvodní stránky všech 10 rubrik jsou samy o sobě (už tradičně) uměleckými díly, tentokrát ve stylu hi-tech. Nechybí originální prvek – některé hlavní nadpisy a číslovky jsou zpracovány v retrostylu neonových osvětlovacích trubic 60. let minulého století.

Ještě pár slov k pojmu iMilogie, použitém v titulku. Stručně: Od iMizace jako činnosti k iMilogii, tedy vědě o dárkových a reklamních předmětech s vlastním potiskem v pojetí naší společnosti. iMilogie má samozřejmě za cíl totéž, co iMizace a budeme ji nadále rozvíjet ve prospěch Vás, zákazníků.

A nyní k nabídce 3200 reklamních a dárkových předmětů s více než 30 procenty novinek!

Kancelářské reklamní předměty (str. 5 – 66) - mezi produkty do kanceláří obchodních partnerů a zaměstnanců vedou powerbanky, USB reklamní flash disky, napájecí a datové kabely a další praktické předměty pro ICT. Přehlédnout se nedá současný hit na prvních dvou stranách – bezdrátové dobíjení s Qi technologií.

Domácnost (str. 67 – 108) – jak naznačuje titulní strana s karafou na víno a skleničkou, v centru této rubriky jsou vkusné, designové i luxusní předměty pro nápojovou kulturu, hlavně k příjemné konzumaci vína. Nezapomínáme však ani na drobnosti, jako jsou  reklamní zapalovače nebo stále oblíbenější otvíráky na láhve s přídavnou funkcí: KARATE se spinnerem, KISAR jako přívěšek, MENDEZ v kovovém provedení či SERVIO jako podtácek. A nepomíjíme také předměty pro zdravý životní styl!

Nářadí (str. 109 – 150) – nejen multifunkční nářadí a svítilny, ale také reflexní doplňky a předměty do aut. Z nich upozorníme na tři powerbanky k nastartování vozu a speciálně ještě jednu pro vozy s benzinovými i naftovými motory WAMBIRI s výkonem více než 400A!

Volný čas (str. 151 – 196) – v předchozí rubrice uvedená značka má na svědomí i vychytávky v podobě sportovních technologií, jako jsou fitnes náramky, ale my upozorníme na sportovní kameru WOLK pro náročné. A když zmiňujeme víceúčelové předměty, pak tu jsou lehké sluneční brýle PAPELO s vestavěnou kamerou. Obě lahůdky naleznete hned na první straně rubriky a spolu s dalšími napoví, proč jsme pro vzhled katalogu zvolili styl hi-tech.

Rozdávačky (str. 197 – 218) – že přívěšky a reklamní šňůrky na krk mají jeden z nejvyšších poměrů reklamní efekt / cena, jsme už psali a tyto evergreeny tedy v různých podobách nemohou chybět ani v novém katalogu. V rubrice najdete i papírové krabičky se sladkostmi a kreslicí potřeby z dílny iMi Print.

Psací potřeby (str. 219 – 258) – nejpoužívanější reklamní předmět, který uvítá každý, ale jak reklamním perem, propiskou, rollerem či jen tužkou obdarovaného uctít? Od toho jsou v katalogu značky Parker i Pierre Cardin, ovšem u neznačkových psacích potřeb lze nízkou cenu vyvážit nápadem: SELVE a GELLIL jsou pera se spinnerem, dřevěné pero MOJADA s pohotovostním pravítkem či antistresové TAROTO s vestavěným bludištěm a dvěma kuličkami.

Reklamní tašky (str. 259 – 296) – projděte si rubriku v celé škále od peněženek s vlastním potiskem až po kufry a pro své cílové skupiny vybírejte tašky pro všechny možné účely. A co je v současnosti in? Například stahovací batůžky pro lehké nákupy a samozřejmě potisk papírových tašek. No a jako zajímavou kombinaci mezi nimi a další oblíbenou variantou z netkaného textilu představíme nákupní tašku SUDANA z recyklovaného papíru uvnitř a barevné netkané textilie zvenku.

Deštníky, čepice (str. 297 – 318) - kdo by z pamětníků neznal legendární „céčka“? Tak proč nedarovat deštník s praktickým úchopem ve tvaru C. Jmenovitě ale zvýrazníme praktické deštníky - NEFELES, který se skládá mokrou stranou dovnitř a ENARETE s držadlem na straně, aby zůstala suchá i taška uživatele. Reklamní čepice jsou zastoupeny hlavně kšiltovkami, ale Vaši pozornost zaměříme na trojbarevnou pletenou čepici HEJDUK ve více barevných kombinacích.

Textil (str. 319 – 350) – vybrat ze stovek položek reklamního textilu, tvořícího celou třetinu trhu reklamních a dárkových předmětů, aby byly zastoupeny trička, polokošile, mikiny, … a značky, které zastupujeme, nebylo snadné. Posuďte, jak reprezentativní výběr jsme zvolili.

Reklamní kalendáře (str. 351 – 361) – na kalendářích i diářích si velmi zakládáme, vždyť tento jedinečný reklamní dárek slouží celý rok.

Tak tedy, na shledanou za rok u dalšího Katalogu iMi 2019/2020. A na startu dalších společných 25 let…

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie