Den D reflexních prvků nastal …

22.02.2016

Novele zákona č. 361/2000 Sb. o silničním provozu se právě s ohledem na reflexní prvky věnujeme od října 2014. Vaše logo opravdu může chránit životy! V téměř stejnojmenném článku jsme vám tehdy nabídli širokou škálu reklamních předmětů s vlastním logem, vybavených reflexními prvky.

O rok později jsme vás požádali o jistou trpělivost s tím, že reflexní prvky jsme jako chodci měli nosit od poloviny roku 2015, pak patrně až od letošního 1. ledna. Na závěr článku jsme si dovolili tvrdit, že podle výzkumů renomovaných institucí reklamní a dárkové předměty posilují dlouhodobé vztahy a u těch, které chrání životy a zdraví, to platí mnohonásobně. Tak tedy, bezpečnost ve znamení 3DR!

Nyní už platí, že od 20. února 2016 včetně musí být chodec pohybující se ve výše zmíněných podmínkách opatřen reflexním prvkem, jehož velikost sice není striktně dána, ale musí být zřetelný zepředu i zezadu, tedy ve velikosti optimální a nezakrytý. Většina z nabídky bezmála stovky reklamních předmětů na komfortně provedeném webu Reflexní dárky tomuto zadání vyhovuje a je jen na vás, který pro bezpečnost svých cílových skupin zvolíte. Naprostá většina reflexních předmětů umožňuje i potisk reklamních motivů.

Bezpečnost na silnicích neměla nikdy „na růžích ustláno“ a do pravidel a zákonů o silničním provozu byla zařazována vynuceně se sílícím automobilismem. Snad nejslavnějším historickým zákonem byl v tomto směru tzv. praporkový z roku 1865, přijatý v Británii. Muže s červeným praporkem 55 m před vozem, pohybujícím se mimo obec maximálně rychlostí 6,4 km/h a v obci poloviční, známe z filmů. První Mezinárodní úmluva o jízdě automobily z roku 1909 mezi jiným také zavedla první výstražné dopravní značky. Pokud se podíváme do českých zemí, pak patrně vůbec prvním nařízením souvisejícím se „silničním“ provozem byla vyhláška o jízdě silničními parostroji.

Z pohledu historie jsou reflexní předměty jako nepochopitelné artefakty z jiného vesmíru a času. My ale víme, že pro bezpečnost příslušníků vašich cílových skupin, z nichž je téměř každý někdy chodcem, jsou tyto produkty od rozdávacích předmětů za jednotky korun až po luxusní výrobky značek jako Schwarzwolf Outdoor či Payper, tím pravým řešením.

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie