Důvody, proč si je nechávají

01.04.2010

Pokud jsme psali, že naprostá většina lidí ráda dostává reklamní a dárkové předměty, neměl by se tímto zjištěním zadavatel rozhodně uspokojit. Jak to tedy udělat, aby si příjemce předmět i ponechal? Téměř jistě se to podaří produktu, který vlastník bude moci využít. Tak praví 92 % dotázaných a nezabývejme se otázkou, zda jde o předmět obecného účelného využití nebo s perfektní znalostí klienta cílený dárek. Propisovačku nebo diář potřebuje opravdu asi každý, ale s cyklistickým dresem, navíc konkrétní velikosti, to je úplně jinak. Co procent se týká, následuje pád o celých šest desítek do oblasti emocí, jako je žádost či dokonce touha si předmět ponechat nebo jeho atraktivnost. Skupina pod dvacet procent začíná na předmětu jako nástroji reference, pokračuje jeho zábavným charakterem, loajalitou k dárci a končí na 14 % jedinečností předmětu.
Možná překvapivě nejsou peníze tentokrát až na prvním místě, protože hodnota předmětu vede k jeho ponechání jen u 7 % dotázaných a co už je snad na hranici statistické chyby je vzdělávací aspekt dárku, o tzv. ostatních důvodech nemluvě.
Proč a zda si vaše dárky nechávají vaši obchodní partneři nebo zaměstnanci? Víte to? Rádi o tom s vámi budeme mluvit.

 

                                               graf_dovody_novy

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie