Geneticky podmíněný 3DR účinek? Gril!

14.06.2016

Vydat se ke kořenům grilování by znamenalo překonat desítky či stovky tisíc let proti času, kdy dávní předkové po zkrocení ohně začali opékat své úlovky. Jaký byl historický vývoj k modernímu grilování podpořenému prosperujícím trhem s často hi-tech zařízeními, na to se ještě podíváme. Co tedy v bezmála stovce pomůcek k požitku z bezpečného grilování najdeme?

V prvé řadě samotné grily, které jsme si vybrali pro další díl našeho komoditního seriálu: snadno přenosné, nevelké, skladné, v různém tvarovém provedení, od jednoduchých řešení po designové a technologické lahůdky, a hlavně – v cenách ve většině do tisíce korun (bez DPH), v dražších variantách daleko do dvou.

Více než u předchozích předmětů série ke grilům musíme přidat veškerý související sortiment. Přes třetinu tvoří sady a soupravy grilovacího a piknikového nářadí v praktických obalech. Hi-tech design najdeme u většiny zapalovačů a teploměrů. Co dále? Skládací židle, chladicí tašky, jednodílná nářadí jako štětce, rukavice, kleště, kartáč, zástěry, obracečky, kořenící směsi

A na závěr výběr dárků značky Vanilla Season, nabízející předměty pro zážitkovou gastronomii a relaxaci, a pro kterou je právě grilovací program jeden z nejdůležitějších: sety špičkových koření pro několik kuchyní světa, steakové příbory, nože, zástěra

Současné lidstvo je tepelnou přípravou jídla doslova stvořeno, čemuž napovídají dokonce 300 tisíc let staré archeologické nálezy! Od pečení celých zvířat v ohni k přípravě masa na roštu ale byla cesta dlouhá. Zřejmě těmi prvními byli indiáni Jižní Ameriky, kteří překvapili samotného Kryštofa Kolumba masem na roštech ze syrového dřeva nad ohněm, nazývanými barbacoa. Slavný pojem barbecue a hlavně příjemná činnost s ním spojená se do Evropy později dostaly z USA. A jak se na světě objevil první mobilní gril, který strávníkům umožnil přípravu laskomin i za nepřízně počasí a postupně i větší kontrolu celého procesu? Na začátku 50. let minulého století jeden milovník grilování při pohledu na kulovou bóji v moři dostal nápad ji rozpůlit … Zkrátka další příklad, že geniální nápady jsou prosté.

Konkrétně ke grilům a jejich příslušenství nemáme k dispozici žádné statistické údaje, ale právě tento sortiment přesně splňuje stále opakovanou pravdu: Hlavním důvodem ponechání reklamního předmětu je využitelnost (graf). A že jejich reklamní účinnost je tím vyšší, čím příznivější pocit v obdarovaném vyvolávají a že pak je naděje na posílení dlouhodobé loajality k dárci.

Pokud svým cílovým skupinám nabídnete předměty pro radost ze společně stráveného času s blízkými nad dobrým pokrmem, toto vše získáte.




 

grilovani_graf

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie