Hlavně jde o identifikaci

18.05.2009

Jak ukazují výsledky průzkumu ASI, tento záměr se daří.

Celých 84 % dotazovaných si obdržené předměty dokázalo spojit s předávajícími a nejčastěji u oděvů uváděli osobní vazby s nimi. Všechny možné druhy oblečení jsou koneckonců na čele tabulky a zřejmě málokoho překvapí, že nejhůře dopadly kancelářské potřeby. Nicméně 67 % respondentů, kteří dokáží kancelářskou potřebu, jako jsou propisky s potiskem spojit se jménem dárce, je stále ještě dost vysoké číslo.

Nejjednodušší cestou k tomu, aby váš 3D předmět obdarovaný spojoval s vámi, je samozřejmě branding, podle vhodnosti výrazný, podle možnosti vkusný.

Složitější (jak pro koho), ale často zábavnější a téměř vždy účinnější způsob je předání při jedinečné příležitosti. Říká se, že lidé zapomenou, co jste pro ně udělali, ale zapamatují si, jak se s vámi cítili. Výjimečný tak může být i krátký okamžik, to správné slovo, záleží na každém z nás.

A pokud se synergicky spojí branding předmětu s tou pravou chvílí pro jeho předání, máte výrazný náskok před svou konkurencí.

Schopnost identifikace dárce (%)

graf_schopnost_identifikace

 

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie