Hvězda 3D reklamy ve finále

16.03.2010

 

                                                                                                               hvezda

V textu https://www.imi.cz/hvezda-3d-reklamy-miri-k-cili/ jsme se minulému ročníku soutěže věnovali hlavně z praktických důvodů, protože v čase jeho zveřejnění prostě žádné soutěžní předměty pro aktuální jubilejní 10. ročník do sídla Asociace 3D reklamy ještě nedorazily. I kdyby ano, mlčeli bychom z důvodů strategických. My v produkční agentuře Gordica Communication jsme i v posledních dnech před uzávěrkou lehce omdlévali při představě, kolik firem, které účast v soutěži přislíbily, opravdu svá „želízka“ nakonec přihlásí a dodá. Dvouměsíční maraton mailové korespondence a telefonátů se však vyplatil a konečný počet soutěžních předmětů nás mile překvapil. Pravda, devítičlenná porota měla 11. března k výběru o něco méně exponátů než v posledních dvou ročnících, ale to se dalo s ohledem na vliv ekonomické situace očekávat. Pokud bychom však porovnávali jejich počty v jednotlivých kategoriích (o kvalitě předmětů nemluvě), k žádnému poklesu v celkovém souhrnu nedošlo! Jak je to možné? Přihlašovatelé už objevili výhodnost přihlášení jednoho předmětu do dalších vhodných kategorií a některé podařené „kousky“ také na více frontách úspěšně bodovaly. Pokud se u většiny kategorií počty soutěžních předmětů výrazně nemění, u Reklamní tašky dochází k významnému nárůstu. Je ovšem nutno dodat, že v kategorii Reklamní kalendář či diář jsme svědky opaku. A která kategorie je nejobsazenější? Asi nepřekvapí, že jí je tradičně největší výzva pro soutěžící – Aplikace motivu na 3DR. Moderní 3D reklama už dávno touto aplikací nemíní pouze potisk předmětu logem, čehož důkazem je také letošní vítěz, o kterém by se dalo říci, že jde o zhmotnělý nápad, vlastně jakousi elegantní minisošku novodobé, štíhlejší „Věstonické Venuše“. Ještě prozradíme, že herec Jiří Kodet by se ve své slavné hlášce z filmu Pelíšky nad vítězem „Aplikace“ jistě neptal, kde soudruzi z NDR udělali chybu. Nápady s minimem použitého materiálu? Tak ty hledejme například i mezi vítězi kategorií Reklama pro sport, hobby a volný čas nebo Reklamní gastronomie.
Je to zvláštní článek, když nemůžeme prozradit úspěšné předměty. Je ale před slavnostním vyhlášením výsledků jubilejního 10. ročníku soutěže Hvězda 3D reklamy a těmito řádky vás chceme pouze nalákat, abyste se přišli podívat. Kam? Na veletrh Reklama Polygraf na Výstaviště v Holešovicích. Kdy? 23. března 2010 v 15 hodin do prostor pro doprovodný program (od 14 hodin tamtéž proběhne panelová diskuse na téma 3D reklamy).

Ještě další tajemství na závěr. Pokud se vloni absolutním vítězem napříč kategoriemi stala „obyčejná kytka“, letos je jím „obyčejná krabička“. Chcete vidět ji i další exponáty? Vedle samotného vyhlášení proběhne v rámci veletrhu také výstava všech soutěžních předmětů.

Zveme vás, přijďte.

Radomír Starý
manažer soutěže

Radomir_Stary

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie