Jak je to s vybavením si služeb a informací?

03.01.2011

S jedinou  výjimkou totiž mají údaje nižší hodnotu, než je tomu u vybavení si značky nebo jména inzerující společnosti. Netroufáme si na hlubší psychologickou analýzu, ale určitě je pro každého snadno zapamatovatelný vizuální prvek v podobě loga či zdůrazněného názvu, které vplynou i do mysli soustředěné na cokoliv jiného než na reklamní poselství. S informacemi o produktu se to má jinak: co, kdy, kde, jak, proč… zapojení pozornosti je nezbytností.
Z porovnání čtyř médií opět vychází jako vítěz 3D reklama, ačkoliv poměrný pokles proti vybavení si značky či firmy je z médií nejvýraznější. Jistě zde hraje roli, že u zbývajících reklamních nástrojů se uplatňuje ono pověstné „slovem a obrazem“.
Jediné médium, u kterého byla zaznamenána vyšší vybavitelnost produktu než značky či jména inzerenta, a to o více než 4 procenta, je internet. Příčina souvisí nejspíše s tím, proč k PC či NB usedáme: Informace, informace, informace. Naše levá hemisféra pracuje na plné obrátky a popisy hmotných i nehmotných produktů a služeb přijímáme snadněji než třeba u TV, kdy reklamní blok bývá spíše vítanou přestávkou v zábavném pořadu pro uvaření kávy či návštěvu toalety.
Jak internet, tak i televize však nedosahují účinnosti reklamních předmětů, po jejichž přijetí si produkt, službu či informaci dokážou vybavit celé tři čtvrtiny lidí. Pro dárce to znamená jediné: Nabídnout obchodním partnerům takové předměty, které přijmou rádi a které jim dlouho vydrží. Výsledek pak bude zaručen.

 

Úroveň vybavení si produktu, služby či informace (data v %)

  vybaví si produkt, službu či informaci vybaví si dárce a značku viděl (dostal) alespoň jednu reklamu (předmět)
reklamní předměty 74,8 82,6 85,5
televizní reklama 63,4 67,6 88,8
tisková inzerce 58,3 60,2 62,4
reklama na internetu 35,4 31,3 52,8

reklamni_predmety_graf_jak_je_to

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie