Budoucnost reklamních předmětů?

Pro nikoho jistě není žádným tajemstvím, že iMi Partner je jediným zástupcem České republiky v mezinárodní asociaci IPPAG. Plyne nám z toho řada výhod. Nejen jednodušší přístup k některým nadnárodním zákazníkům a možnost využívání databáze ověřených dodavatelů. Ale taky se dostaneme k zajímavým informacím. Například k unikátnímu průzkumu reklamního trhu v USA z roku 2017.

Nemá smysl tady přepisovat všechna čísla, je jich tam pořádná hromada. Ale má smysl se podívat na to, kam směřuje náš obor a co by to pro nás mohlo znamenat. Podívejme se třeba na to, jak spotřebitelé v USA reagují na různé druhy reklamy. Přesněji řečeno, jak moc je odmítají...

68% nesleduje online video reklamy

66% se nedívá na televizní reklamy

57% ignoruje digitální reklamy

50% nepřijímá reklamu poštou

48% přeskakuje reklamy v tisku

46% maže reklamní e-maily

46% neposlouchá rozhlasové reklamy

38% blokuje reklamy pro mobilní zařízení

20% vyhodí nebo odloží reklamní předmět!!!

Ano JENOM 20 %!!!

Když to trochu přeženeme, tak se dá říct, že v porovnání s televizní reklamou, kde v popelnici skončí 660 tisíc z každého miliónu, v případě investice do reklamních předmětů je to o 460 tisíc méně!!! A to není zrovna málo. Ano dá se namítnout, že reklamu v televizi i tak uvidí víc lidí, než je těch, kteří si všimnou loga na propisce. Ale jak dlouho trvá televizní reklama a jak dlouho používáme propisku, než se rozpadne, vypíše nebo nám ji někdo šlohne?

Zatímco výdaje na tradiční druhy reklamy klesají (direct marketing, reklamy v rádiu, inzerce v novinách a časopisech), dramaticky rostou nová digitální média a světe div se – i reklamní předměty. Ano pořád jsme ve Spojených státech, ale když si počkáme... Vypadá to, že před naším oborem se otevírá docela slibná budoucnost.

Radek

kam_smerujeme_graf

ippag

Kategorie