19.02.2009
tedy psacím náčiním, sklem a keramikou, kancelářskými potřebami a zbývajícími, které nebyly nijak specifikovány.
Z uvedeného grafu vyplývají vcelku zajímavá fakta. Více než třetina respondentů, kteří obdrželi jakoukoliv potřebu vhodnou pro kancelář, ji ani jednou nepoužila. „Evergreen“ psací náčiní opět vítězí i v četnosti užívání – firemní propisky a tužky jsou měsíčně v průměru téměř dvakrát častěji brány do rukou než sklenice či firemní hrnky. Jistě nejde o problém s pitným režimem? Abychom jen nechválili, z těch, kteří obdrželi nějaké psací potřeby, je nikdy nepoužilo 5 %, zmíněný průměr ovšem vylepšuje 20 % těch, kteří je uchopí více než pětkrát denně. Pozitivní je skutečnost, že u vyšších četností použití všech položek jsou většinou i vyšší počty respondentů.
Pokud je dárkový předmět vhodně brandován, bývá tou nejlepší opakovanou reklamou. Může jít jen o obyčejnou reklamní propisku doslova za pár korun, kterou se do diáře zapisuje čas a místo schůzky s přáteli, hrnek na ranní voňavou kávu s kolegyní nebo rámeček na stole s fotkou nejbližších. Tohle vám nadlinka prostě nedá…
Četnost užití (%)
Nejhledanější dotazy
Kategorie