26.03.2019
První komoditou nové (už čtvrté!) desítky článků seriálu je skutečná lahůdka – čelovka! Potřebovat ji může v nepřeberných situacích skutečně každý, kdy za snížené nebo žádné viditelnosti „jen“ potřebujeme vidět nebo být i kvůli bezpečnosti viděni.
Nově někdy budeme vycházet i ze starších dílů komoditního seriálu, ve kterých jsme sortiment pojali komplexně a vybereme jeho jeden konkrétní typ. Čelovky jsme zmínili v souvislosti se svítilnami před více než dvěma roky jediným slovem a teď tedy přišel čas i na ně. Nejen praktické, ale také elegantní, designové a hi-tech, takové jsou zkrátka čelovky:
SCHWARZWOLF TRONADOR - COB dioda, 120 lumenů, tři režimy svícení
SCHWARZWOLF MINO - XPE dioda, pět režimů, USB mikrokabel na dobíjení, až 7 hod. svícení
SCHWARZWOLF ATON – plovoucí, voděodolná, na hlavu nebo paži
SCHWARZWOLF ALIZE - LED žárovka technologie CREE, pohybové čidlo, 140 lumenů
DEEPLY – hliníková, s pěti LED diodami a třemi funkcemi
NORDKAP – plastová, s pěti LED diodami
MINERVA – plastová, s osmi LED diodami
Čelovka z ABS s ultra jasnou COB svítilnou
KILIMAN – 12 LED, s nastavitelným počtem svítících
ZIKO – výklopná, osm silných COB LED diod
Čelovka pro cyklisty s možností nastavení směru svícení
Multifunkční světlo zn. ELEVATE – na hlavu, paži, kolo, se čtyřmi režimy svícení
a další…
Před více než šesti roky jsme psali, že to chce pořádnou čepici a v závěru uvedli dvě věty, které stojí za to zmínit znovu: „Když se díváme na člověka, obvykle je to právě tvář a celá hlava, která nás zajímá především. Dovolme si tedy tvrzení, že správně zvolená čepice je korunou mezi reklamními a dárkovými předměty.“ To koresponduje s úvodem tohoto článku - čelovka je korunou outdoorového vybavení. Přirovnání možná pokulhává z hlediska počtu reklamních účinků, protože čelovku budou Vaše cílové skupiny využívat právě za zhoršené viditelnosti. Přichází tedy na řadu význam identifikace předmětu s dárcem a loajalita k němu. Pro data se vraťme o téměř 10 let zpátky, kdy si 84 procent obdarovaných dokázalo spojit reklamní předmět s dárcem. Je zcela jisté, že u čelovek, které obdarovaným pomáhají v nouzi, bude pravděpodobnost identifikace a logicky i loajality ještě vyšší. S ohledem na atraktivnost designu většiny čelovek je pak jistý i zájem o logo na nich ze strany okolí. Od identifikace a loajality není daleko k ochotě uzavřít s dárcem obchod, zvláště když jsou s předměty spojeny výjimečné zážitky a pocity, což čelovky splňují bez výhrad. Koneckonců příležitosti, při kterých je lidé používají, jsou také výjimečné a odpovídají těm, které jsme uvedli jako nejčastější u čepic, zde s ohledem na sníženou viditelnost: pohyb mimo domov (chůze po neosvětlené silnici,…), vlastní pozemek (večerní kontrola zahrady, pozdní činnost v dílně,…) a sportovní akce (kolo, noční outdoorové přesuny nebo hry, pobyt ve stanu,…).
Příště vybereme úplně novou komoditu. Nechte se překvapit… nebo si ji pro své cílové skupiny kdykoliv vyberte sami.
Nejhledanější dotazy
Kategorie