3Dnews - ezine0112
e-zine pro 3D reklamu a direct marketing

3D News je e-zine pro direct marketing a 3D reklamu, který vydává společnost iMi Partner.

Pokud se vám obsah e-mailu nezobrazuje správně, navštivte www verzi.

Zprávy od protinožců
No. 3

The Australasian Promotional Products Association (APPA) nám ve dvou minulých statistikách poskytla více pozitivních dat a informací o trhu 3D reklamy v Austrálii, na Novém Zélandu a Nové Kaledonii, ale i takových, které mají univerzální platnost. Vše důležité ještě nebylo sděleno, podívejme se tedy k protinožcům do třetice... ...(více)

Zpravy od protinozcu Nr. 3

Statistiky ASI
po dvou letech

Advertising Specialty Institute se sídlem v USA po dvou letech opět zpracoval svoji analýzu, jak jsou na tom 3DR předměty ve vztahu k dalším nástrojům reklamy. V roce 2009 jsme v e-zine zveřejnili data z výzkumu provedeného ve čtyřech velkých městech USA v polovině roku 2008. Vloni byly tazatelské akce a panelové diskuze provedeny navíc v Londýně, Sydney, Torontu a v Montrealu. Porovnání dat tedy bude možné pouze v rámci USA. ...(více)

Statistiky
ASI po dvou letech


KVÍZ O CENY

Šňůrka na krk Laccio obsahuje:
a) tyčinku na rty
b) peněženku
c) balíček papírových kapesníčků
d) kapsu na mobil
Společnost iMi Partner oslaví v roce 2012:
a) 17. narozeniny
b) 18. narozeniny
c) 19. narozeniny
d) 20. narozeniny

Všichni, kdo nejpozději
do 29. 2. 2012 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: sekretariat@imi.cz, dostanou dárek.

Soutěžní kvíz je určen pouze pro registrované odběratele e-zinu firmy iMi Partner, a.s.
 

Stary_nahled Milí čtenáři,
minule slíbené přání k Vánocům jsme nestihli, ale věříme, že jste je prožili ke své spokojenosti a v kruhu nejbližších.
Jsme na počátku „osudového“ roku 2012. Staří Mayové určitě neměli na mysli konec světa, spíš jeho posun trochu jiným směrem a možná je to všechno úplně jinak. Tak se věnujme tomu, co je v naší moci, což je v případě redakce e-zine jeho nové vydání.
Rozhovor k 18. narozeninám společnosti iMi Partner s jejím generálním ředitelem Tomášem Kaderkou není žánrově osamocen. V pravé části najdete neméně zajímavé povídání s tváří značky Vanilla Season, Mistrem kuchařem Jiřím Štiftem o jeho cestě za kulinářským kumštem.
Silným tématem tohoto vydání je reklamní textil. Občanská společnost zahrnuje spousty sdružení a klubů, které mohou svoji identitu podpořit vhodným oděvem s motivem či barvami spolku. Až se ochozy stadionů letních olympijských her a fotbalového mistrovství Evropy zaplní fanoušky, budou na sobě nebo u sebe mít některý z nejoblíbenějších sportovních 3DR předmětů. S námi se dozvíte, které to jsou.
O širších souvislostech trhu 3D reklamy vás informujeme pravidelně a tentokrát se podíváme, jak se vyvíjí situace v oblasti cen s ohledem na ekonomické a společenské procesy v Číně.
Pro poselství první statistiky se do třetice podíváme do Australasie. Dostane se nám potvrzení, že síla 3DR předmětu není pouze v něm samém, ale v jeho kreativní volbě pro komunikační kampaň. Druhou statistikou zahajujeme po dvou letech další „šňůru“ nových dat Advertising Specialty Institute. Komu se ještě nechce opustit protinožce, nemusí, protože údaje byly vedle USA nově získávány mimo jiné i v Sydney.
Přání všeho dobrého v novém roce by vyznívalo mnohem příjemněji do zasněžené romance, ale snad i té se brzy dočkáme. Za redakci vám krásnou zimu přeje

Radomír Starý


Obrázek
Trh 3DR má sport rád
Je před námi rok se dvěma mimořádně významnými sportovními událostmi - Letními olympijskými hrami v Londýně a Mistrovstvím Evropy ve fotbale EURO 2012 v Polsku a na Ukrajině. Z jakých reklamních předmětů budou ke své prezentaci oficiální partneři obou akcí vybírat? Podívejme se na pět nejoblíbenějších skupin předmětů, využívaných při pasivním sportovním vyžití....(více)


Reklamní textil
podporuje spolkovou
a klubovou identitu

Už od časů národního obrození se sdružujeme ve spolcích nebo klubech všeho druhu. Snad pro každou aktivitu existuje alespoň jeden a celkově jich jsou u nás tisíce. Od společenských a kulturních sdružení přes sportovní kluby až po spolky recesistů, od rybářských či zahrádkářských svazů s celostátní působností po party udržující místní tradice, všichni jejich členové cítí sounáležitost se svojí komunitou a chtějí ji dávat najevo. Jak? Účinným nástrojem je k tomu reklamní textil. ...(více)

obrázek


Obrázek
Čína zdražuje, ale v ČR ceny zatím stabilní
Proměnlivá doba vyžaduje změny paradigmatů. Co je kvalitní, nemůže být laciné či dokonce stále levnější. Reklamní a dárkové předměty jsou vynikající investicí, jsou-li v rámci komunikace firmy vhodně zvolené. Pak ani trend směřující k vyšším cenám nemusí znamenat nic negativního. Záleží na úhlu pohledu....(více)
 
ROZHOVOR
Plnoletost ve víru změn
Společnost iMi Partner vloni dosáhla osmnácti let. Troufneme si říci, že na práh dospělosti vstoupila v plné síle a s patřičným vědomím zodpovědnosti. Když na práh, tak i nového roku, což je další důvod, abychom dali slovo generálnímu řediteli společnosti, Tomáši Kaderkovi. A jak je u profesionála zvykem, nepůjde ani tak o oslavence samého, jako o obor, kterým se těch osmnáct let zabývá....(více)

Plnoletost ve víru změn

CO VÁS PÁLÍ
V našem e-zine pokračujeme rubrikou, v níž odpovídáme na dotazy čtenářů. Pokud i vy chcete položit otázku z oboru 3D reklamy, pošlete ji na dotazy@imi.cz. Odpovědi, které by mohly být zajímavé i pro ostatní uživatele reklamních předmětů, postupně zveřejníme.

ROZHOVOR
Tváří i garantem značky Vanilla Season je Jiří Štift
Stále populárnějšími dárky v současnosti jsou zážitky. Více a více lidí také propadá kouzlu gastronomie a všemu, co s ní souvisí, tedy i samotné přípravě jídel. Synergickým spojením obojího v luxusní podobě tak vznikl dárek účasti v kurzu vaření pod vedením Jiřího Štifta, šéfkuchaře hotelu Mandarin Oriental Praha. Ten mohli získat zákazníci, kteří do konce loňského roku objednali zboží značky Vanilla Season od určitého limitu....(více)

Tváří
i garantem značky Vanilla Season je Jiří Štift



pokud nesouhlasíte s odesíláním informačních zpráv a chcete se z této služby odhlásit, navštivte, prosím, následující stránku .

© 2012 iMi Partner, a.s.