3Dnews - ezine03/12
e-zine pro 3D reklamu a direct marketing





3D News je e-zine pro direct marketing a 3D reklamu, který vydává společnost iMi Partner.

Pokud se vám obsah e-mailu nezobrazuje správně, navštivte www verzi.

STATISTIKY
Reklamní efekt - to je, oč tu běží(No. 2)
V minulém e-zinu jsme druhou statistikou ukázali, jak jsou na tom čtyři velká města USA v délce vlastnění jednotlivých kategorií reklamních a dárkových předmětů, četnosti jejich reklamních účinků za měsíc a ve změnách údajů v roce 2010 po dvou letech. A jak na tom předloni byly metropolitní oblasti Londýna, Sydney, Toronta a Montrealu?...(více)

Reklamní efekt – to je, oč tu běží (No. 2)

Značkové předměty jsou vítané
Při analýze výsledků výzkumu Advertising Specialty Institute z roku 2010 redakci e-zinu zaujalo téma značkových reklamních a dárkových předmětů. Těm se ve statistikách příliš často nevěnujeme a jim tedy patří ta dnešní....(více)

Vítejte ve velmi speciální ekonomické zóně – v Číně
KVÍZ O CENY

Společnost iMi Partner spustila svůj facebookový profil:
a) 1. dubna 2011
b) 2. května 2011
c) 3. června 2011
d) 4. července 2010
Název občanského sdružení Surya znamená:
a) škola
b) horský květ
c) pomoc
d) slunce
Všichni, kdo nejpozději
do 31. 7. 2012 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: sekretariat@imi.cz, dostanou dárek.

Soutěžní kvíz je určen pouze pro registrované odběratele e-zinu firmy iMi Partner, a.s.
 
radomir_stary Milí čtenáři,
snad jste se již vzpamatovali z „dárkového předmětu“, který nám v mediálním stínu proslovu D. Ratha na dovolenou připravili poslanci v podobě schválení vzniku Evropského stabilizačního mechanismu (ESM).
Naštěstí v Evropě existují skutečně smysluplné projekty a e-zine přináší rozhovor se zakladatelem jednoho z nich. O sluneční škole v Himálaji jsme hovořili s vedoucím občanského sdružení Surya, Janem Tilingerem. Školní téma je i obsahem rubriky Co vás pálí. Proč před letními prázdninami? Nyní je totiž správná doba na objednávání reklamních a dárkových předmětů využitelných jako pomůcky pro školáky a studenty.
Ale věnujme se konečně letním radovánkám. Minulý týden iMi Partner zprovoznil webové stránky předmětů pro přípravu jídel, stolování a relaxaci značky Vanilla Season. Ať už jde o běžné grilování nebo uspořádání velké zahradní slavnosti, lze to provést stylově a právě nový web vanilkové sezóny usnadní výběr vhodného kulinářského náčiní.
Na začátku května oslavil první narozeniny profil společnosti na „síti sítí“ Facebook. Můžete se přesvědčit, že tu správnou a přitom netradiční komunikaci se svými příznivci si iMi Partner našel a věříme, že několik ukázek vám vykouzlí i úsměv na tváři. Ke stejné době se váže vyjití aktuálního iMi katalogu. Mnozí z vás jej už mají k dispozici a věříme, že se vám líbí jeho netradiční grafická úprava v moderním stylu street art.
Hlavně čtenáře z řad vedoucích pracovníků nadnárodních firem určitě zaujme text o společnosti, kterou založila asociace IPPAG právě pro zabezpečení zakázek velkých korporacích. Více k tomuto strategickému tématu sděluje Tomáš Kaderka, generální ředitel iMi Partner.
Že o reklamní efekt jde ve 3D reklamě především, není nutné zdůrazňovat, nicméně v první statistice toto tvrzení podepřeme dalšími zajímavými údaji. V té druhé si pohrajeme s údaji, jak jsou oblíbené značkové předměty v anglosaském světě.
Krásné a hravé léto vám za redakci e-zinu přeje

Radomír Starý
Jak chutná Vanilla Season na novém webu?
To už můžete zjistit, a snad i díky očím ucítíte tu pravou chuť až na jazyku. Jak se vaří, stoluje, relaxuje a jak tedy doopravdy chutná život s produkty značky Vanilla Season, již z vlastní zkušenosti ví každý, kdo si některý z nich pořídil, či kdo jej jako jedinečný dárek obdržel od svého obchodního partnera. ...(více)
obrázek
Obrázek Rok na Facebooku
2. května to byl rok, co se iMi Partner objevil mezi 650 miliony profilů na Facebooku. V létě tato nejpopulárnější sociální síť podle všech předpokladů oslaví první miliardu registrovaných uživatelů. Komunikační možnosti Facebooku jsou gigantické a my věříme, že jsme si na něm našli tu svoji pravou „parketu“ sdílení. ...(více)
Nový iMi katalog opět trochu jinak
Je to tak, nový tištěný iMi katalog je na světě a určitě se vám bude líbit. Při klasickém formátu jsme opět zvolili jinou grafiku, tentokrát ve stylu street art – grafitti. Společnost iMi Partner stejně jako umělci tohoto stylu je kreativní, odvážná a překračuje hranice všednosti. To už ale jistě víte. ...(více)
obrázek
obrázek   IPPAG Global
Promotions na scénu!

Asociace IPPAG, sdružující výrobce a dodavatele reklamních a dárkových předmětů z pětadvaceti zemí pěti kontinentů, vloni založila mezinárodní společnost. Protože jediným členem IPPAG v rámci České republiky je iMi Partner a ve vedení asociace má svého zástupce, generálního ředitele Tomáše Kaderku, podívejme se na novou firmu blíž. Jmenuje se IPPAG Global Promotions. ...(více)


 
ROZHOVOR
Pro sluneční školu v Himálaji
Rozhovor s Janem Tilingerem





CO VÁS PÁLÍ
V našem e-zinu pokračujeme rubrikou, v níž odpovídáme na dotazy čtenářů. Pokud i vy chcete položit otázku z oboru 3D reklamy, pošlete ji na dotazy@imi.cz. Odpovědi, které by mohly být zajímavé i pro ostatní uživatele reklamních předmětů, postupně zveřejníme.
Otázka:
Kdy je vhodná doba pro zadání výroby reklamních předmětů - pomůcek pro děti obchodních partnerů nebo zaměstnanců do nového školního roku?

Odpověď:
Nechceme děti a mládež „strašit“ novým školním rokem před letními prázdninami. Nejen ve škole však platí, že základem každého úspěchu je dobrá příprava, a tak až si na konci srpna vaši obchodní partneři a zaměstnanci začnou lámat hlavy nad čím dál nákladnějšími školními pomůckami a vybavením pro své ratolesti, můžete jim vyřešit nejeden problém.
Stručná odpověď na otázku zní: S ohledem na dobu potřebnou k přípravě zakázky, výrobě reklamních předmětů a jejich dopravě je správný čas k zadání...
Dokončení v článku










pokud nesouhlasíte s odesíláním informačních zpráv a chcete se z této služby odhlásit, navštivte, prosím, následující stránku .

© 2012 iMi Partner, a.s.