KVÍZ
O CENY
|
Společnost iMi Partner spustila svůj facebookový profil: |
a) 1. dubna 2011
b) 2. května 2011
c) 3. června 2011
d) 4. července 2010
|
Název občanského sdružení Surya znamená: |
a) škola
b) horský květ
c) pomoc
d) slunce
|
Všichni, kdo
nejpozději
do 31. 7. 2012 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: sekretariat@imi.cz, dostanou
dárek.
Soutěžní kvíz je určen pouze pro registrované odběratele e-zinu firmy
iMi Partner, a.s. |
|
|
|
Milí čtenáři,
snad jste se již vzpamatovali z „dárkového předmětu“, který nám v mediálním stínu proslovu D. Ratha na dovolenou připravili poslanci v podobě schválení vzniku Evropského stabilizačního mechanismu (ESM).
Naštěstí v Evropě existují skutečně smysluplné projekty a e-zine přináší rozhovor se zakladatelem jednoho z nich. O sluneční škole v Himálaji jsme hovořili s vedoucím občanského sdružení Surya, Janem Tilingerem. Školní téma je i obsahem rubriky Co vás pálí. Proč před letními prázdninami? Nyní je totiž správná doba na objednávání reklamních a dárkových předmětů využitelných jako pomůcky pro školáky a studenty.
Ale věnujme se konečně letním radovánkám. Minulý týden iMi Partner zprovoznil webové stránky předmětů pro přípravu jídel, stolování a relaxaci značky Vanilla Season. Ať už jde o běžné grilování nebo uspořádání velké zahradní slavnosti, lze to provést stylově a právě nový web vanilkové sezóny usnadní výběr vhodného kulinářského náčiní.
Na začátku května oslavil první narozeniny profil společnosti na „síti sítí“ Facebook. Můžete se přesvědčit, že tu správnou a přitom netradiční komunikaci se svými příznivci si iMi Partner našel a věříme, že několik ukázek vám vykouzlí i úsměv na tváři. Ke stejné době se váže vyjití aktuálního iMi katalogu. Mnozí z vás jej už mají k dispozici a věříme, že se vám líbí jeho netradiční grafická úprava v moderním stylu street art.
Hlavně čtenáře z řad vedoucích pracovníků nadnárodních firem určitě zaujme text o společnosti, kterou založila asociace IPPAG právě pro zabezpečení zakázek velkých korporacích. Více k tomuto strategickému tématu sděluje Tomáš Kaderka, generální ředitel iMi Partner.
Že o reklamní efekt jde ve 3D reklamě především, není nutné zdůrazňovat, nicméně v první statistice toto tvrzení podepřeme dalšími zajímavými údaji. V té druhé si pohrajeme s údaji, jak jsou oblíbené značkové předměty v anglosaském světě.
Krásné a hravé léto vám za redakci e-zinu přeje
Radomír Starý
|
|
|
|
|
CO VÁS PÁLÍ
|
V našem
e-zinu pokračujeme rubrikou, v níž odpovídáme
na dotazy čtenářů. Pokud i vy chcete položit otázku z oboru 3D reklamy,
pošlete ji na dotazy@imi.cz. Odpovědi, které by mohly být zajímavé i
pro ostatní uživatele reklamních předmětů, postupně zveřejníme.
|
Otázka:
Kdy je vhodná doba pro zadání výroby reklamních předmětů - pomůcek pro děti obchodních partnerů nebo zaměstnanců do nového školního roku? |
|
Odpověď:
Nechceme děti a mládež „strašit“ novým školním rokem před letními prázdninami. Nejen ve škole však platí, že základem každého úspěchu je dobrá příprava, a tak až si na konci srpna vaši obchodní partneři a zaměstnanci začnou lámat hlavy nad čím dál nákladnějšími školními pomůckami a vybavením pro své ratolesti, můžete jim vyřešit nejeden problém.
Stručná odpověď na otázku zní: S ohledem na dobu potřebnou k přípravě zakázky, výrobě reklamních předmětů a jejich dopravě je správný čas k zadání... Dokončení v článku |
|
|