3D NEWS - E-zine 01/13
e-zine pro 3D reklamu a direct marketing





KOMENTÁŘ
V roce Hada posilujme vztahy
10. února 2013 svět podle čínského lunárního kalendáře vstoupil do roku Hada. Už to slovo dokáže probouzet silné emoce, ať pozitivní či opačné. A opravdu nás čeká rok plný mocných sil nejen v politice, ale i v umění a podnikání. Jak si s hadí energií co nejlépe poradit? ...(více)

obrázek


EDITORIAL
radomir_stary Vážení a milí čtenáři,

v relativně těsném sledu začal nový věk podle civilizace mayské, pak nový rok té naší a následně i nový rok podle starověkého čínského kalendáře, který moderní Čína užívá dodnes. Na setrvalé změny jsme si už zvykli a jsou vlastně naší hlavní jistotou.

Potřebě změn a nebezpečí stagnace se v novém vydání e-zinu věnujeme v komentáři. Rok Hada je tu a jistě stojí za pozornost, jak tohoto tajuplného, ale energického a kreativního tvora „využít“ v podnikání.

O tom, že oděvní značka Hanes je legenda, není pochyb. Jde však o legendu živou, která už od počátku minulého století vytváří trendy v oblékání a desítky let i v oblasti reklamního textilu. Více k tématu najdete v prvním textu střední části e-zinu. V ní si také dovolíme připomenout, že i když zima ještě nekončí, trh reklamních a dárkových předmětů má svoji výzbroj pro jarní zahrady a dílny připravenou.

Koneckonců kutilové a zahrádkáři (i mezi vašimi cílovými skupinami) ladí formu již nyní, je proto ten správný čas je dovybavit potřebným nářadím a pomůckami. Mnohé nabízí i Schwarzwolf, ovšem v dalším článku se podrobně podíváme hlavně na nový katalog této značky dárků pro outdoor.

Reklamní předměty na míru vašim komunikačním kampaním, to je oč profesionálnímu dodavateli jde především. Nemusí se zdaleka jednat o zcela unikátní tailor made, a tak se podívejme, co vše lze na míru zákazníkovi vytvořit.

O tom, že ženy mají rády krásné věci, není pochyb a keramické výrobky k nim jistě patří. V první statistice stojí vedle dalších zajímavých údajů důkaz, že dokonce dvě třetiny žen (alespoň tedy v USA) keramiku vítají jako dárkové předměty. S informací, že reklamní keramické hrnky se nejvíce používají na pracovišti, se můžeme přesunout do kanceláře a ve druhé statistice probrat sortiment reklamních a dárkových předmětů, které zde najdeme nejčastěji.

Vyrobit a také v pořádku doručit – tak se dá charakterizovat zákaznická otázka a na ni konkrétní odpověď. Kvíz luštitele sice zavede až za Atlantik i přes celou Asii, v případě správných odpovědí ale také k dárkům .

Zima podle kalendáře končí za měsíc, ale už nyní vám a vašim zákazníkům krásné jaro za sebe i redakci e-zinu přeje


Radomír Starý


ČLÁNKY
obrázek   Značkový reklamní textil s puncem výjimečnosti? Hanes!
Značka stylových, komfortních, ale i praktických oděvů Hanes je od počátku své existence zaměřena na zákazníky upřednostňující kvalitu. Právě Hanes také byla první společností, která dala základ jednomu z nejúčinnějších reklamních nástrojů - reklamnímu textilu. ...(více)


Reklamní dárky pro jarní zahradu i dílnu
Češi jsou známí jako národ chalupářů a zahrádkářů. Mnozí už netrpělivě plánují, co vše v nové sezóně ve svém království zdokonalí, upraví, změní, vypěstují… A trh reklamních a dárkových předmětů pro tuto významnou cílovou skupinu je připraven! ...(více)

obrázek


obrázek   Schwarzwolf opět v novém dárkovém balení
Nový katalog dárkových předmětů značky Schwarzwolf nabízí celkem deset novinek! Značkové reklamní a dárkové předměty jsou tou správnou volbou k obdarování obchodních partnerů či klíčových zaměstnanců. Pokud v těchto cílových skupinách máte vyznavače outdooru a sportu,
v novém katalogu dárkových předmětů značky Schwarzwolf je opět co vybírat.
...(více)


Reklamní předměty na míru vašim kampaním
Důležitost tohoto druhu reklamních a dárkových předmětů je na našem firemním webu zdůrazněna i samostatnou rubrikou. Ono „na míru“ ovšem nemusí znamenat sofistikovaný tailor made. Základem správného výběru je vždy přesné zadání klienta včetně uvedení marketingových cílů a kvalitní komunikace account managera dodavatele se zákazníkem. ...(více)

obrázek


3D News je e-zine pro direct marketing a 3D reklamu, který vydává společnost iMi Partner.

Pokud se vám obsah e-mailu nezobrazuje správně, navštivte www verzi.

STATISTIKY
Dvě třetiny žen žádají keramiku
Sortiment keramického nádobí je jedním z hitů v oblasti reklamních předmětů.
Patří k nejpoužívanějším a velmi vítaným dárkům a jeho reklamní sdělení působí obvykle v příjemných chvílích relaxace s oblíbeným nápojem či jiným občerstvením. Co na keramiku říkají statistiky?
...(více)

Dvě třetiny žen žádají keramiku


Pětiprocentní kancelářské potřeby
Stolní a kancelářské předměty patří podle výzkumu ASI do šťastné TOP sedmičky kategorií reklamních a dárkových předmětů. A jaké konkrétní produkty se využívají nejčastěji?...(více)

Pětiprocentní kancelářské potřeby


KVÍZ O CENY

V jakém oboru původně podnikali otcové zakladatelé oděvní značky Hanes?
a) v zábavním a hazardním průmyslu
b) spoluvlastnili tabákovou firmu
c) uspěli v ropném průmyslu
v Texasu
d) provozovali bavlníkovou farmu
v Severní Karolíně
Co znamená pojem „tohoku“?
a) jde o výraz pro reklamní předmět v japonštině
b) ve stejné řeči přání dobré chuti
c) název souboru pomůcek pro grilování značky Vanilla Season
d) nová značka na trhu dárkových předmětů
Všichni, kdo nejpozději
do 10. 3. 2013 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: sekretariat@imi.cz, dostanou dárek.

Soutěžní kvíz je určen pouze pro registrované odběratele e-zinu firmy iMi Partner, a.s.

CO VÁS PÁLÍ
V našem e-zinu pokračujeme rubrikou, v níž odpovídáme na dotazy čtenářů. Pokud i vy chcete položit otázku z oboru 3D reklamy, pošlete ji na dotazy@imi.cz. Odpovědi, které by mohly být zajímavé i pro ostatní uživatele reklamních předmětů, postupně zveřejníme.
Otázka: Jsme malá firma a stává se, že v naší kanceláři nikdo ze zaměstnanců není přítomen. Brno je navíc pro nás vzdálené, jak je tedy možné zajistit si odběr zboží?

Odpověď:

Obecně platí, že pro dodávky firmám využíváme služby společnosti PPL a pro zásilky lidem, kteří pracují z domu, České pošty. Druhou variantu volí ve značné míře například smluvní poradci pojišťoven apod., a způsob vyzvednutí je možný v plné šíři poštou poskytovaných služeb. I v případě využití dopravy PPL se zásilky dodávají na místo určení, odběr v nejbližším regionálním depu bývá spíše výjimkou na přání zákazníka.
Firma má 13 dep pro balíkový provoz, 9 pro paletový a jedna zásilka může mít do 3000 kg, zatímco Česká pošta doručuje do limitu jednoho tisíce kilogramů.
Co se týká expedičních poplatků, jsou v obou případech podobné, protože účtujeme podle našeho ceníku bez ohledu na dopravce. Ty volíme podle konkrétní potřeby a v zájmu výhodnosti pro zákazníka. Objemné zásilky v kontejneru mohou být dopravené přímo na místo určení. Typ dopravy lze uvést v objednávce.

Pavel Bajer
vedoucí skladu a distribuce




pokud nesouhlasíte s odesíláním informačních zpráv a chcete se z této služby odhlásit, navštivte, prosím, následující stránku.

© 2013 iMi Partner, a.s.