v relativně těsném sledu začal nový věk podle civilizace
mayské, pak nový rok té naší a následně i nový rok podle starověkého
čínského kalendáře, který moderní Čína užívá dodnes. Na setrvalé změny
jsme si už zvykli a jsou vlastně naší hlavní jistotou.
Potřebě změn a nebezpečí stagnace se v novém vydání
e-zinu věnujeme v komentáři.
Rok Hada je tu a jistě stojí za pozornost, jak tohoto tajuplného, ale
energického a kreativního tvora „využít“ v podnikání.
O tom, že oděvní značka Hanes je legenda, není pochyb.
Jde však o legendu živou, která už od počátku minulého století vytváří
trendy v oblékání a desítky let i v oblasti reklamního textilu. Více k
tématu najdete v prvním
textu střední části e-zinu. V ní si také dovolíme připomenout, že i
když zima ještě nekončí, trh reklamních a dárkových předmětů má svoji
výzbroj pro jarní
zahrady a dílny připravenou.
Koneckonců kutilové a zahrádkáři (i mezi vašimi cílovými skupinami) ladí formu již nyní, je proto ten
správný čas je dovybavit potřebným nářadím a pomůckami. Mnohé nabízí i
Schwarzwolf, ovšem v dalším
článku se podrobně podíváme hlavně na nový katalog této značky
dárků pro outdoor.
Reklamní
předměty na míru vašim komunikačním kampaním, to je oč
profesionálnímu dodavateli jde především. Nemusí se zdaleka jednat o
zcela unikátní tailor made, a tak se podívejme, co vše lze na míru
zákazníkovi vytvořit.
O tom, že ženy mají rády krásné věci, není pochyb a keramické
výrobky k nim jistě patří. V první
statistice stojí vedle dalších zajímavých údajů důkaz, že dokonce
dvě třetiny žen (alespoň tedy v USA) keramiku vítají jako dárkové předměty.
S informací, že reklamní keramické hrnky se nejvíce používají na
pracovišti, se můžeme přesunout do kanceláře a ve druhé
statistice probrat sortiment reklamních a dárkových předmětů, které
zde najdeme nejčastěji.
Vyrobit a také v pořádku doručit – tak se dá
charakterizovat zákaznická otázka a na ni konkrétní odpověď. Kvíz
luštitele sice zavede až za Atlantik i přes celou Asii, v případě správných odpovědí ale také k
dárkům .
Zima podle kalendáře končí za
měsíc, ale už nyní vám a
vašim zákazníkům krásné jaro za sebe i redakci e-zinu přeje
Radomír Starý