TREND
|
Ekopředměty potěší obdarované i planetu
Společenská odpovědnost firem je stále aktuálnější a jsou to právě reklamní a dárkové předměty s předponou eko, které téma cílovým skupinám komunikují v nesmírně silné míře.
...(více)
|
|
EDITORIAL |
Vážení a milí čtenáři,
když jsem vám v minulém e-zinu přál krásné léto bez ohledu na klima, nikdo netušil, jak nás počasí brzy „vypeče“ a kolika škod a hlavně lidských dramat budeme s dalšími povodněmi svědky. Jakoby nám nestačila krize, etnické rozbroje… a také honba za kmotry či změna vlády.
Červen 2013 prý bude zapsán do naší historie jako událostmi nabitý měsíc. Všemu navzdory jste se v jeho průběhu mohli na webu společnosti iMi Partner spolehnout na další a další jistě zajímavé a přínosné články a všemu navzdory nyní máte před sebou další e-zine s informacemi ze světa reklamních a dárkových předmětů.
V rozhovoru s e-bussines developerem firmy Karlem Figlárem se dozvíte, proč je tak výhodné si u ní zařídit ucelenou správu e-shopu vašich reklamních a dárkových předmětů. Nabídka je to jednoznačně zajímavá, protože vás vedla k dotazům a poskytovatele služby tedy k odpovědi v rubrice „Co vás pálí“.
Motivem dvou „řadových“ článků je aktuální téma firemní společenské odpovědnosti. Jednak zdůvodníme, proč jsou právě reklamní předměty a dárky s předponou eko jedinečným nástrojem komunikujícím tuto odpovědnost vašim cílovým skupinám, jednak na konkrétním případě ukážeme, jak živá a příjemná může Corporate Social Responsibility být.
Napřed zábava, pak povinnost. Tedy nejdříve vyrazíme na letní procházku či túru s teleskopickými holemi, případně i s krokoměrem a potom se podíváme do září na školu, abychom žáky a studenty včas vybavili vhodnými pomůckami.
Pořadové číslovky v titulcích obou statistik ukazují, že důležitým tématům oboru 3D reklamy se věnujeme systematicky. Počty vlastněných reklamních a dárkových předmětů, stejně jako účinnost jejich reklamního sdělení takovými tématy rozhodně jsou.
Léto je v plném proudu a s ohledem na vrtkavost klimatu i osudu vám je tentokrát nejen krásné, ale hlavně bezpečně strávené za sebe a redakci e-zinu přeje
Radomír Starý
|
|
|
iMi PODPORUJE
|
iMi Partner podpořil ŠVAGRa
Titulek zní téměř jako konspirační šifrované heslo, ale ve skutečnosti se za ním skrývá další z aktivit iMi Partner v duchu zásad firemní společenské zodpovědnosti (CSR). V této konkrétní akci byli hybatelem studenti z Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a my se k ní rádi připojili. Pomáhat je vlastně snadné, když se spojí energie a možnosti.
...(více)
|
|
|
|
|
|
Reklamní dárky pro (nejen) letní procházky
Jak si dále ukážeme, zmíněné „procházky“ se s teleskopickými holemi a krokoměry mohou změnit v mimořádně vydatné sportovní aktivity. Chůze je ta nejpřirozenější a nejlevnější forma pohybu, kterou uvedené předměty nijak zvlášť neprodraží. A pokud je milovníci procházek, nordic walkingu či klasických treků získají jako reklamní dárky, zbývá už jen s úsměvem vyrazit. Vždyť léto je v plném proudu!
...(více)
|
|
|
|
Škola v létě? Ne, ale školní reklamní předměty ano!
Pokud nás archiv článků v rubrice Zprávy ze světa reklamních předmětů neplete, o reklamních dárcích z oblasti pomůcek pro školáky a studenty jsme v minulosti psali dvakrát. Tedy nyní do třetice téměř všeho dobrého.
...(více)
|
|
|
|
|
|
|
ROZHOVOR
|
Outsourcujte e-shop vašich reklamních předmětů |
iMi Partner v rámci svých agenturních služeb nabízí zákazníkům možnost vedení e-shopů jejich reklamních předmětů. A protože jde o specifickou aplikaci v oblasti IT, zeptali jsme se na podrobnosti přímo e-bussines developera firmy, Mgr. Karla Figlára. ...(více)
|
STATISTIKY
|
Kolik jich mají II.
Počet reklamních či dárkových předmětů vlastněných cílovými skupinami je jeden ze základních ukazatelů, kterými se v oborových statistikách zabýváme. Nejčerstvější data Advertising Specialty Institute (ASI) z loňského roku nám v tomto směru nabídnou porovnání USA, VB, Kanady a Francie.
...(více)
|
|
Reklamní efekt – to je, oč tu běží (No. 3)
V předchozí statistice jsme sice uvedli, kolik reklamních a dárkových předmětů vlastní muži a ženy v USA, Kanadě, VB a Francii, ale nedozvěděli jsme se, o které druhy jde. Jednotlivým kategoriím 3DR předmětů se v uvedených zemích budeme věnovat v rámci reklamních účinků, jak je uvádí studie ASI z roku 2012....(více)
|
|
CO VÁS PÁLÍ
|
V našem e-zinu pokračujeme rubrikou, v níž odpovídáme na dotazy čtenářů. Pokud i vy chcete položit otázku z oboru 3D reklamy, pošlete ji na dotazy@imi.cz. Odpovědi, které by mohly být zajímavé i pro ostatní uživatele reklamních předmětů, postupně zveřejníme.
|
Otázka:
Dobrý den, v jednom z vašich článků jste psali o outsourcingu e-shopů. Mohu se zeptat, jaké jsou podmínky jeho zřízení a jak je toto řešení drahé?
|
Odpověď:
Předně je nutné zdůraznit, že zřízení a vedení e-shopu reklamních a dárkových předmětů se hodí pouze pro určité společnosti. Dané firmy mají vyšší počet oprávněných osob, které využívají reklamní předměty a současně investují do této formy reklamy částky v řádu statisíců korun ročně. Pokud se firma spokojí se standardním nastavením systému, je jí služba poskytnuta zdarma jako jeden z bonusů spolupráce s iMi Partner, a.s.
|
KVÍZ
O CENY
|
Co klientům poskytují e-shopy reklamních předmětů, jejichž outsourcing společnost iMi Partner nabízí?
a) pouze zřízení webové aplikace e-shopu
b) mimo jiné inzerci klienta na facebookovém profilu iMi Partner
c) ucelené logistické služby
d) především zjednodušují komunikaci s account manažerem
|
Jaký mají hlavní přínos chodecké hole pro svého uživatele?
a) značkové varianty zvyšují jeho společenský status
b) nabízejí možnost obrany před divokou zvěří a usnadňují hledání hub
c) poskytují stabilitu a ulevují dolním partiím těla
d) jejich vlastnictví majitele donutí k častějším procházkám
|
Všichni, kdo
nejpozději do 23. 8. 2013 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: sekretariat@imi.cz, dostanou
dárek.
Soutěžní kvíz je určen pouze pro registrované odběratele e-zinu firmy
iMi Partner, a.s. |
|