3D NEWS - E-zine 03/13
e-zine pro 3D reklamu a direct marketing
TREND

Ekopředměty potěší obdarované i planetu

Společenská odpovědnost firem je stále aktuálnější a jsou to právě reklamní a dárkové předměty s předponou eko, které téma cílovým skupinám komunikují v nesmírně silné míře. ...(více)
obrázek

EDITORIAL
radomir_stary Vážení a milí čtenáři,

když jsem vám v minulém e-zinu přál krásné léto bez ohledu na klima, nikdo netušil, jak nás počasí brzy „vypeče“ a kolika škod a hlavně lidských dramat budeme s dalšími povodněmi svědky. Jakoby nám nestačila krize, etnické rozbroje… a také honba za kmotry či změna vlády.

Červen 2013 prý bude zapsán do naší historie jako událostmi nabitý měsíc. Všemu navzdory jste se v jeho průběhu mohli na webu společnosti iMi Partner spolehnout na další a další jistě zajímavé a přínosné články a všemu navzdory nyní máte před sebou další e-zine s informacemi ze světa reklamních a dárkových předmětů.

V rozhovoru s e-bussines developerem firmy Karlem Figlárem se dozvíte, proč je tak výhodné si u ní zařídit ucelenou správu e-shopu vašich reklamních a dárkových předmětů. Nabídka je to jednoznačně zajímavá, protože vás vedla k dotazům a poskytovatele služby tedy k odpovědi v rubrice „Co vás pálí“.

Motivem dvou „řadových“ článků je aktuální téma firemní společenské odpovědnosti. Jednak zdůvodníme, proč jsou právě reklamní předměty a dárky s předponou eko jedinečným nástrojem komunikujícím tuto odpovědnost vašim cílovým skupinám, jednak na konkrétním případě ukážeme, jak živá a příjemná může Corporate Social Responsibility být.

Napřed zábava, pak povinnost. Tedy nejdříve vyrazíme na letní procházku či túru s teleskopickými holemi, případně i s krokoměrem a potom se podíváme do září na školu, abychom žáky a studenty včas vybavili vhodnými pomůckami.

Pořadové číslovky v titulcích obou statistik ukazují, že důležitým tématům oboru 3D reklamy se věnujeme systematicky. Počty vlastněných reklamních a dárkových předmětů, stejně jako účinnost jejich reklamního sdělení takovými tématy rozhodně jsou.

Léto je v plném proudu a s ohledem na vrtkavost klimatu i osudu vám je tentokrát nejen krásné, ale hlavně bezpečně strávené za sebe a redakci e-zinu přeje


Radomír Starý

iMi PODPORUJE

iMi Partner podpořil ŠVAGRa

Titulek zní téměř jako konspirační šifrované heslo, ale ve skutečnosti se za ním skrývá další z aktivit iMi Partner v duchu zásad firemní společenské zodpovědnosti (CSR). V této konkrétní akci byli hybatelem studenti z Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a my se k ní rádi připojili. Pomáhat je vlastně snadné, když se spojí energie a možnosti. ...(více)
obrázek
ČLÁNKY
obrázek   Reklamní dárky pro (nejen) letní procházky
Jak si dále ukážeme, zmíněné „procházky“ se s teleskopickými holemi a krokoměry mohou změnit v mimořádně vydatné sportovní aktivity. Chůze je ta nejpřirozenější a nejlevnější forma pohybu, kterou uvedené předměty nijak zvlášť neprodraží. A pokud je milovníci procházek, nordic walkingu či klasických treků získají jako reklamní dárky, zbývá už jen s úsměvem vyrazit. Vždyť léto je v plném proudu! ...(více)
Škola v létě? Ne, ale školní reklamní předměty ano!
Pokud nás archiv článků v rubrice Zprávy ze světa reklamních předmětů neplete, o reklamních dárcích z oblasti pomůcek pro školáky a studenty jsme v minulosti psali dvakrát. Tedy nyní do třetice téměř všeho dobrého. ...(více)
obrázek


3D News je e-zine pro direct marketing a 3D reklamu, který vydává společnost iMi Partner.

Pokud se vám obsah e-mailu nezobrazuje správně, navštivte www verzi.

ROZHOVOR
Outsourcujte e-shop vašich reklamních předmětů
Outsourcujte e-shop vašich reklamních předmětů

iMi Partner v rámci svých agenturních služeb nabízí zákazníkům možnost vedení e-shopů jejich reklamních předmětů. A protože jde o specifickou aplikaci v oblasti IT, zeptali jsme se na podrobnosti přímo e-bussines developera firmy, Mgr. Karla Figlára. ...(více)


STATISTIKY
Kolik jich mají II.

Kolik jich mají II.
Počet reklamních či dárkových předmětů vlastněných cílovými skupinami je jeden ze základních ukazatelů, kterými se v oborových statistikách zabýváme. Nejčerstvější data Advertising Specialty Institute (ASI) z loňského roku nám v tomto směru nabídnou porovnání USA, VB, Kanady a Francie. ...(více)


Reklamní efekt – to je, oč tu běží (No. 3)

Reklamní efekt – to je, oč tu běží (No. 3)
V předchozí statistice jsme sice uvedli, kolik reklamních a dárkových předmětů vlastní muži a ženy v USA, Kanadě, VB a Francii, ale nedozvěděli jsme se, o které druhy jde. Jednotlivým kategoriím 3DR předmětů se v uvedených zemích budeme věnovat v rámci reklamních účinků, jak je uvádí studie ASI z roku 2012....(více)


CO VÁS PÁLÍ
V našem e-zinu pokračujeme rubrikou, v níž odpovídáme na dotazy čtenářů. Pokud i vy chcete položit otázku z oboru 3D reklamy, pošlete ji na dotazy@imi.cz. Odpovědi, které by mohly být zajímavé i pro ostatní uživatele reklamních předmětů, postupně zveřejníme.
Otázka:
Dobrý den, v jednom z vašich článků jste psali o outsourcingu e-shopů. Mohu se zeptat, jaké jsou podmínky jeho zřízení a jak je toto řešení drahé?
Odpověď:
Předně je nutné zdůraznit, že zřízení a vedení e-shopu reklamních a dárkových předmětů se hodí pouze pro určité společnosti. Dané firmy mají vyšší počet oprávněných osob, které využívají reklamní předměty a současně investují do této formy reklamy částky v řádu statisíců korun ročně. Pokud se firma spokojí se standardním nastavením systému, je jí služba poskytnuta zdarma jako jeden z bonusů spolupráce s iMi Partner, a.s.
KVÍZ O CENY
Co klientům poskytují e-shopy reklamních předmětů, jejichž outsourcing společnost iMi Partner nabízí?
a) pouze zřízení webové aplikace e-shopu
b) mimo jiné inzerci klienta na facebookovém profilu iMi Partner
c) ucelené logistické služby
d) především zjednodušují komunikaci s account manažerem
Jaký mají hlavní přínos chodecké hole pro svého uživatele?
a) značkové varianty zvyšují jeho společenský status
b) nabízejí možnost obrany před divokou zvěří a usnadňují hledání hub
c) poskytují stabilitu a ulevují dolním partiím těla
d) jejich vlastnictví majitele donutí k častějším procházkám
Všichni, kdo nejpozději do 23. 8. 2013 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: sekretariat@imi.cz, dostanou dárek.

Soutěžní kvíz je určen pouze pro registrované odběratele e-zinu firmy iMi Partner, a.s.

pokud nesouhlasíte s odesíláním informačních zpráv a chcete se z této služby odhlásit, navštivte, prosím, následující stránku.

© 2013 iMi Partner, a.s.