TREND
|
Z kuchyně zajímavého dodavatele reklamních a dárkových předmětů
Mít inspirativní obchodní partnery je vždy přínosné. Takovým je i zahraniční studio XD DESIGN, které vedle vývoje a výroby účelných a krásných reklamních a dárkových předmětů s vlastním designem a akcentem na CSR získává moderním způsobem i finanční prostředky právě na vývoj svého sortimentu.
...(více)
|
|
EDITORIAL |
Vážení a milí čtenáři,
editorial minulého e-zinu jsem uvedl zmínkou, že svátky závěru roku na dveře ještě neklepou. Je to pravda i nyní, jen dodám „zdaleka“ ještě neklepou. Ty minulé jsou pak už jen vzpomínkou a věříme, že jste k nim svým cílovým skupinám (i těm nejbližším) dali krásné dárky. Některé články se sice ještě vztahují k Vánocům, nicméně mají nadčasový charakter a budou snad i příjemným svátečním připomenutím.
Jako první si v novém e-zinu zaslouží annonci zpráva o novém katalogu značky Schwarzwolf, která navíc letos oslaví už 15. narozeniny! Shodneme se, že Sv. Valentýn není zdaleka jen o komerci, ale také o historii a hlavně o lásce, k níž lze vybrat ty správné dárky. I reklamní a dárkové předměty mají svou zajímavou historii, doslova i značkovou tradici a také značkové předměty je možné získat se slevou jako „rychlodárky“ do několika dnů.
V rubrice Trend představujeme inspirativní a jistě perspektivní metodu k získání finančních prostředků pro vývoj projektů, produktů a služeb určených i ke komerčnímu využití.
V článku o předmětech pro zimu zauvažujeme i o tom, že styl není pouze o vzhledu, ale také o účelu. V tom případě jsou stylové i produkty oslavence Schwarzwolf, které v textu zmiňujeme též.
Že naše rubriky jsou značně pružné, dokazuje poprvé a jistě nikoliv naposled Fenomén. Tím je určitě tričko, vždyť i kaleidoskop zajímavostí kolem něj je fenomenální. Věděli jste třeba, že ve svobodomyslných USA je někde zakázáno nosit bílé tričko?
Staré, dobré statistiky! V té první nastartujeme cestu novou studií Advertising Specialty Institute z léta 2013 a začneme alfou a omegou trhu – reklamní a dárkové předměty si lidé ponechávají hlavně proto, že je využívají. V druhé se podíváme na nápojové nádobí.
Kvíz o ceny, otázka s odpovědí a na závěr přání pěkného zbytku zimy, která se konečně zdá být zimou. Za redakci vás zdraví
Radomír Starý
|
|
|
|
|
|
Občanský průkaz pro Schwarzwolf?
V roce 2014 značka Schwarzwolf oslaví patnáctiny a je tedy čas jí chystat průkaz totožnosti. My je ale Černému vlku vystavujeme každoročně v podobě katalogu jeho předmětů, určených vyznavačům outdooru, sportů a pobytu ve volné přírodě. Dovolte, aby vám Schwarzwolf virtuální i tištěnou podobu svých „dokladů“ pro nový rok předložil k vaší přísné kontrole. Vlastně k příjemnému výběru!
...(více)
|
|
|
|
Láska nejen na Valentýna
Ve slavném filmu Láska nebeská je o ní řečeno, že je všude kolem nás. Ne vždy si to v mediální záplavě událostí s opačným znaménkem uvědomujeme, ale je to tak. Ta pravá totiž není okázalá, nicméně na Sv. Valentýna je na místě ji ukázat. I vhodnými dárky.
...(více)
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklamní a dárkové předměty mají značkovou tradici
O tom, že nejstarším nástrojem propagace je předmět, jistě nikdo nepochybuje. Obor reklamních a dárkových předmětů od předání ovoce či vržení kamene na potvrzení vztahů našich dávných prapředků ušel k desítkám tisíc položek v současnosti fascinující cestu.
...(více)
|
|
|
FENOMÉN
|
Ukaž své tričko, já ti řeknu, kdo jsi
Tričko je jednoznačně nejoblíbenější součást oblečení. Navíc je nejlepším nosičem informací v sortimentu reklamního textilu. To už máme dvě nej, kvůli kterým stojí za to se na tento fenomén mezi reklamními a dárkovými předměty podívat blíže.
...(více)
|
|
|
|
|
INSPIRACE
|
Dárky pro zimní radost |
I v největší zimě zahřeje hlavně radost. A co může být v zimě lepšího, než radost z pohybu při zimních sportech ve společnosti rodiny a přátel? Proto mluvíme o zimních radovánkách a proto jsou dárky i reklamní předměty pro ně tak vítané. Navíc, když mají styl. ...(více)
|
STATISTIKY
|
Využití reklamních a dárkových předmětů vítězí
A máme zde novou studii organizace Advertising Specialty Institute z léta 2013. Zaměříme pozornost na něco, co v minulé bylo zmíněno jen v několika řádcích, zatímco nyní podrobně: Proč si lidé ponechávají reklamní a dárkové předměty?
...(více)
|
|
Reklamní nápojové nádobí k Vánocům sedí
K svátkům v závěru roku jsme již prezentovali například reklamní textil, kalendáře a diáře či značkové psací potřeby, ale nesmíme zapomenout na nápojové nádobí – hrnky a sklenice. Statistiky k této kategorii reklamních a dárkových předmětů totiž poskytují zajímavé údaje....(více)
|
|
CO VÁS PÁLÍ
|
V našem e-zinu pokračujeme rubrikou, v níž odpovídáme na dotazy čtenářů. Pokud i vy chcete položit otázku z oboru 3D reklamy, pošlete ji na dotazy@imi.cz. Odpovědi, které by mohly být zajímavé i pro ostatní uživatele reklamních předmětů, postupně zveřejníme.
|
Otázka:
V článku o novém katalogu Schwarzwolf je zmíněno patnácté výročí založení značky, které připadá na letošní rok. Chystáte nějaké akce - soutěž, novinky apod.?
|
Odpověď:
O překvapení se v rámci značky Schwarzwolf snažíme každoročně, například právě prostřednictvím novinek. Katalog pro letošní poloviční jubileum jich nabízí deset, ovšem to by k oslavám 15. výročí bylo asi málo. Pro inspiraci jsme se podívali do desetin značky a rozhodli se zopakovat fotografickou soutěž. Bude opět několik kategorií, takže kdo do určitého data zašle snímky z dovolené nebo jiné akce s jakýmkoliv předmětem Schwarzwolf, bude mít šanci získat cenu, jak jinak než této značky. O soutěži a jejích pravidlech budeme naše zákazníky a další čtenáře e-zinu včas informovat.
Na závěr odpovědi si dovolíme zdůraznit, že za každý prodaný kus zboží Schwarzwolf věnujeme jednu korunu na pomoc hendikepovaným dětem a protože o zboží značky i s ohledem na stále výhodnější poměr kvality a ceny je značný zájem, získaná částka není vůbec zanedbatelná.
Schwarzwolf zkrátka dospěl a ve svých patnácti letech si vede velmi dobře.
|
KVÍZ
O CENY
|
Která značka dárkových předmětů letos oslaví patnácté výročí založení?
a) Parker
b) Marker
c) Červený býk
d) Černý vlk
|
Jaký motiv slavné skupiny Guns ´N´ Roses byl na jejich tričkách, které patřily k nejprodávanějším v rámci stylu hard rock?
a) kříž bez lebek
b) lebka frontmana skupiny Axla Rose přibitá na kříž
c) pět lebek přibitých na kříž
d) pět lebek bez kříže
|
Všichni, kdo
nejpozději do 28. 2. 2014 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: sekretariat@imi.cz, dostanou
dárek.
Soutěžní kvíz je určen pouze pro registrované odběratele e-zinu firmy
iMi Partner, a.s. |
|