3D NEWS - E-zine 01/14
e-zine pro 3D reklamu a direct marketing
TREND

Z kuchyně zajímavého dodavatele reklamních a dárkových předmětů

Mít inspirativní obchodní partnery je vždy přínosné. Takovým je i zahraniční studio XD DESIGN, které vedle vývoje a výroby účelných a krásných reklamních a dárkových předmětů s vlastním designem a akcentem na CSR získává moderním způsobem i finanční prostředky právě na vývoj svého sortimentu. ...(více)
obrázek

EDITORIAL
radomir_stary Vážení a milí čtenáři,

editorial minulého e-zinu jsem uvedl zmínkou, že svátky závěru roku na dveře ještě neklepou. Je to pravda i nyní, jen dodám „zdaleka“ ještě neklepou. Ty minulé jsou pak už jen vzpomínkou a věříme, že jste k nim svým cílovým skupinám (i těm nejbližším) dali krásné dárky. Některé články se sice ještě vztahují k Vánocům, nicméně mají nadčasový charakter a budou snad i příjemným svátečním připomenutím.

Jako první si v novém e-zinu zaslouží annonci zpráva o novém katalogu značky Schwarzwolf, která navíc letos oslaví už 15. narozeniny! Shodneme se, že Sv. Valentýn není zdaleka jen o komerci, ale také o historii a hlavně o lásce, k níž lze vybrat ty správné dárky. I reklamní a dárkové předměty mají svou zajímavou historii, doslova i značkovou tradici a také značkové předměty je možné získat se slevou jako „rychlodárky“ do několika dnů. V rubrice Trend představujeme inspirativní a jistě perspektivní metodu k získání finančních prostředků pro vývoj projektů, produktů a služeb určených i ke komerčnímu využití.

V článku o předmětech pro zimu zauvažujeme i o tom, že styl není pouze o vzhledu, ale také o účelu. V tom případě jsou stylové i produkty oslavence Schwarzwolf, které v textu zmiňujeme též.

Že naše rubriky jsou značně pružné, dokazuje poprvé a jistě nikoliv naposled Fenomén. Tím je určitě tričko, vždyť i kaleidoskop zajímavostí kolem něj je fenomenální. Věděli jste třeba, že ve svobodomyslných USA je někde zakázáno nosit bílé tričko?

Staré, dobré statistiky! V té první nastartujeme cestu novou studií Advertising Specialty Institute z léta 2013 a začneme alfou a omegou trhu – reklamní a dárkové předměty si lidé ponechávají hlavně proto, že je využívají. V druhé se podíváme na nápojové nádobí.

Kvíz o ceny, otázka s odpovědí a na závěr přání pěkného zbytku zimy, která se konečně zdá být zimou. Za redakci vás zdraví


Radomír Starý

ČLÁNKY
obrázek   Občanský průkaz pro Schwarzwolf?
V roce 2014 značka Schwarzwolf oslaví patnáctiny a je tedy čas jí chystat průkaz totožnosti. My je ale Černému vlku vystavujeme každoročně v podobě katalogu jeho předmětů, určených vyznavačům outdooru, sportů a pobytu ve volné přírodě. Dovolte, aby vám Schwarzwolf virtuální i tištěnou podobu svých „dokladů“ pro nový rok předložil k vaší přísné kontrole. Vlastně k příjemnému výběru! ...(více)
Láska nejen na Valentýna
Ve slavném filmu Láska nebeská je o ní řečeno, že je všude kolem nás. Ne vždy si to v mediální záplavě událostí s opačným znaménkem uvědomujeme, ale je to tak. Ta pravá totiž není okázalá, nicméně na Sv. Valentýna je na místě ji ukázat. I vhodnými dárky. ...(více)
obrázek
obrázek   Reklamní a dárkové předměty mají značkovou tradici
O tom, že nejstarším nástrojem propagace je předmět, jistě nikdo nepochybuje. Obor reklamních a dárkových předmětů od předání ovoce či vržení kamene na potvrzení vztahů našich dávných prapředků ušel k desítkám tisíc položek v současnosti fascinující cestu. ...(více)
FENOMÉN

Ukaž své tričko, já ti řeknu, kdo jsi

Tričko je jednoznačně nejoblíbenější součást oblečení. Navíc je nejlepším nosičem informací v sortimentu reklamního textilu. To už máme dvě nej, kvůli kterým stojí za to se na tento fenomén mezi reklamními a dárkovými předměty podívat blíže. ...(více)
obrázek

3D News je e-zine pro direct marketing a 3D reklamu, který vydává společnost iMi Partner.

Pokud se vám obsah e-mailu nezobrazuje správně, navštivte www verzi.

INSPIRACE
Dárky pro zimní radost
Dárky pro zimní radost

I v největší zimě zahřeje hlavně radost. A co může být v zimě lepšího, než radost z pohybu při zimních sportech ve společnosti rodiny a přátel? Proto mluvíme o zimních radovánkách a proto jsou dárky i reklamní předměty pro ně tak vítané. Navíc, když mají styl. ...(více)


STATISTIKY
Využití reklamních a dárkových předmětů vítězí

Využití reklamních a dárkových předmětů vítězí
A máme zde novou studii organizace Advertising Specialty Institute z léta 2013. Zaměříme pozornost na něco, co v minulé bylo zmíněno jen v několika řádcích, zatímco nyní podrobně: Proč si lidé ponechávají reklamní a dárkové předměty? ...(více)


Reklamní nápojové nádobí k Vánocům sedí

Reklamní nápojové nádobí k Vánocům sedí
K svátkům v závěru roku jsme již prezentovali například reklamní textil, kalendáře a diáře či značkové psací potřeby, ale nesmíme zapomenout na nápojové nádobí – hrnky a sklenice. Statistiky k této kategorii reklamních a dárkových předmětů totiž poskytují zajímavé údaje....(více)


CO VÁS PÁLÍ
V našem e-zinu pokračujeme rubrikou, v níž odpovídáme na dotazy čtenářů. Pokud i vy chcete položit otázku z oboru 3D reklamy, pošlete ji na dotazy@imi.cz. Odpovědi, které by mohly být zajímavé i pro ostatní uživatele reklamních předmětů, postupně zveřejníme.
Otázka:
V článku o novém katalogu Schwarzwolf je zmíněno patnácté výročí založení značky, které připadá na letošní rok. Chystáte nějaké akce - soutěž, novinky apod.?
Odpověď:

O překvapení se v rámci značky Schwarzwolf snažíme každoročně, například právě prostřednictvím novinek. Katalog pro letošní poloviční jubileum jich nabízí deset, ovšem to by k oslavám 15. výročí bylo asi málo. Pro inspiraci jsme se podívali do desetin značky a rozhodli se zopakovat fotografickou soutěž. Bude opět několik kategorií, takže kdo do určitého data zašle snímky z dovolené nebo jiné akce s jakýmkoliv předmětem Schwarzwolf, bude mít šanci získat cenu, jak jinak než této značky. O soutěži a jejích pravidlech budeme naše zákazníky a další čtenáře e-zinu včas informovat.

Na závěr odpovědi si dovolíme zdůraznit, že za každý prodaný kus zboží Schwarzwolf věnujeme jednu korunu na pomoc hendikepovaným dětem a protože o zboží značky i s ohledem na stále výhodnější poměr kvality a ceny je značný zájem, získaná částka není vůbec zanedbatelná.

Schwarzwolf zkrátka dospěl a ve svých patnácti letech si vede velmi dobře.


KVÍZ O CENY
Která značka dárkových předmětů letos oslaví patnácté výročí založení?
a) Parker
b) Marker
c) Červený býk
d) Černý vlk
Jaký motiv slavné skupiny Guns ´N´ Roses byl na jejich tričkách, které patřily k nejprodávanějším v rámci stylu hard rock?
a) kříž bez lebek
b) lebka frontmana skupiny Axla Rose přibitá na kříž
c) pět lebek přibitých na kříž
d) pět lebek bez kříže
Všichni, kdo nejpozději do 28. 2. 2014 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: sekretariat@imi.cz, dostanou dárek.

Soutěžní kvíz je určen pouze pro registrované odběratele e-zinu firmy iMi Partner, a.s.

pokud nesouhlasíte s odesíláním informačních zpráv a chcete se z této služby odhlásit, navštivte, prosím, následující stránku.

© 2013 iMi Partner, a.s.