3D NEWS - E-zine 02/14
e-zine pro 3D reklamu a direct marketing
STYL

UFO? Ne, frisbee!

Jaro je tu, a když zasvítí slunce, je všude dobře, tak co doma (jak se zpívá v jedné písni). Trh reklamních a dárkových předmětů je v oboru sortimentu pro volný čas a všemožné venkovní aktivity připraven ve stovkách a možná tisících položek. ...(více)
obrázek

EDITORIAL
radomir_stary Vážení a milí čtenáři,

druhý e-zine tohoto roku je z většiny věnovaný jarní a letní sezóně. Trh reklamních a dárkových předmětů nabízí tisíce položek pro sport i relaxaci, prázdniny a dovolené, hobby a všemožné zájmové aktivity, které lidé vykonávají ve volném čase a tedy většinou rádi. Takže strefit se do pozitivních emocí obchodních partnerů, zaměstnanců a zákazníků správnými reklamními předměty a dárky je v nadcházející sezóně zkrátka to pravé.

Máme tu navíc rok Koně, který vítá upřímnost nejen v týmové spolupráci, ale i zábavě. A když zábava, tak proč ne týmový sport, jaký se dá zažít třeba s klasickou a přitom stále velmi moderní hračkou frisbee? Kdysi se říkávalo – nejdřív práce, potom zábava – ovšem zahrady a dílny u rodinného domu či chaty nabízejí obojí zároveň a to je pak něco! Zvláště s tím správným nářadím a dalšími předměty pro aktivní pobyt a relaxaci v zahradách a dílnách. To pak mohou být jaro a léto opravdu značkové, tím spíš, pokud je podepřeme značkovými reklamními předměty a dárky. Když jsme zmínili úsloví o práci a zábavě, v článku 3DR v létě chutná jsme také uvedli, že v přírodě chutná dvojnásob, hlad že je nejlepší kuchař a dokonce tvrdíme, že 3D reklama může jako láska procházet žaludkem. Jen ji správně vybrat.

Oslím můstkem „hlad je převlečená žízeň“ se dostaneme k článku Martina Kyjovského v týdeníku Marketing & Media o reklamě, která se obléká a od něj k tematicky blízké první statistice se zajímavostmi ze světa triček. Ve druhé statistice vás přesvědčíme, že účinnost reklamních předmětů je v porovnání s dalšími komunikačními nástroji stále vynikající. V odpovědi na další zákaznickou otázku představíme hlavní úkoly Asociace 3D reklamy pro letošní rok, zhodnotíme vaše odpovědi na kvíz a za redakci vám krásné a značkové jaro (aktuálně i Velikonoce) a léto popřeje


Radomír Starý

ČLÁNKY
obrázek   3DR v létě chutná
Sortimentu reklamní gastronomie se věnujeme méně než například reklamnímu textilu. Jarní a zvolna se blížící letní sezóna jsou jako stvořené k tomu, abychom to napravili. Tím spíš, že v přírodě chutná dvojnásob. ...(více)
Nejen pro značkové léto
Jako národ milovníků zimních sportů a radovánek se vyrovnáváme s jednou z nejteplejších a nejsušších zim v historii meteorologických měření. Je lepší obrátit pozornost k jaru a zvolna se blížícímu létu, které narozdíl od zimy může být značkové. A když ne počasím, tak výběrem reklamních a dárkových předmětů určitě. ...(více)
obrázek
obrázek   Zahrady a dílny reklamní a dárkové předměty milují
Kouzlo češtiny umožnilo v titulku naznačit vzájemný vztah záměnou 1. a 4. pádu. Ano, trh reklamních a dárkových předmětů se má u nás s aktivitami na zahradách a v dílnách velice rád. Tolik nadsázka, protože těmi hlavními aktéry vztahů jsou v této záležitosti opět dárci a jejich cílové skupiny. ...(více)
Pojedeme rychle, je tu rok Koně!
Právě 31. ledna podle čínského kalendáře začal novoluním nový rok, tentokráte ve znamení dřevěného Koně. Dřevěného? I tak je potřeba se připravit na pořádnou jízdu. ...(více)
obrázek

3D News je e-zine pro direct marketing a 3D reklamu, který vydává společnost iMi Partner.

Pokud se vám obsah e-mailu nezobrazuje správně, navštivte www verzi.

iMi v médiích
Co si dnes vezmeš na sebe? Reklamu!
Co si dnes vezmeš na sebe? Reklamu!

Reklamní textil je zřejmě nejlidštější mediální nástroj. Něco na sobě zkrátka na veřejnosti musí mít každý. Jak praví přísloví, šaty dělají člověka. Každému z nás více či méně záleží na tom, jak působíme na ostatní lidi a k tomu účelu používáme mimo jiné oblečení. Navzájem se intenzívně vnímáme – ať už rádi nebo ne – a oděvy jako nástroj reklamy tak patří v oboru reklamních a dárkových předmětů k nejvyužívanějším. Podle asociace PPAI je v USA podíl reklamního textilu na prodejích všech 3DR předmětů kolem třiceti procent. U nás i v celé Evropě to bude podobné. ...(více)


STATISTIKY
klikněte pro více informací

Ukaž mi své tričko, já ti řeknu, kdo jsi (No. 2)
Druhý článek se zajímavostmi ze světa triček jsme pojednali jako statistiku, protože ASI k tomu účelu ve své studii z léta 2013 nabízí dost informací. Údaje dělají z trička mezi reklamními a dárkovými předměty opravdovou superstar. ...(více)


klikněte pro více informací

Účinnost reklamních předmětů stále vynikající
Ve statistikách se věnujeme výhodnosti reklamních a dárkových předmětů ze všech možných hledisek. Po čase opět přišla chvíle se podívat na finance, nejlépe prostřednictvím nákladů na jeden reklamní účinek. ...(více)


CO VÁS PÁLÍ
V našem e-zinu pokračujeme rubrikou, v níž odpovídáme na dotazy čtenářů. Pokud i vy chcete položit otázku z oboru 3D reklamy, pošlete ji na dotazy@imi.cz. Odpovědi, které by mohly být zajímavé i pro ostatní uživatele reklamních předmětů, postupně zveřejníme.
Otázka:
Naše společnost uvažuje o členství v tuzemské Asociaci 3D reklamy. Protože iMi Partner je vedle dalších asociací i jejím členem, chceme se zeptat, jaké hlavní úkoly má letos toto sdružení v plánu?
Odpověď:

O fundovanou odpověď jsme požádali předsedu A3DR, majitele agentury Gordica Communication, pana Pavla Černého:

Asociace 3D reklamy, která sdružuje firmy zabývající se reklamními předměty, má pro letošní rok dva hlavní cíle: pokusit se prosadit zvýšení limitu pro odpočet nákladů na reklamní předměty od daňového základu a úspěšně provést další, už 14. ročník soutěže Hvězda 3D reklamy.
První cíl vychází ze skutečnosti, že v současnosti se za daňově uznatelný náklad považují pouze předměty opatřené značkou či jménem firmy do ceny 500 Kč bez DPH, což již neodpovídá reálné situaci. Řada tzv. manažerských dárků tuto cenu překračuje a dodavatelé reklamních předmětů v ČR nemohou prodávat sortiment, který je v jiných evropských zemích běžný.
V soutěži Hvězda 3D reklamy se opět představí to nejlepší, co bylo v oblasti reklamních předmětů v loňském roce u nás použito nebo vymyšleno.
Ročníkovou kategorií je tentokrát „Pro bono 3D reklama“, do níž bylo možné přihlásit reklamní předměty použité pro dobročinné akce, charitu či neziskové projekty. Partnerem této kategorie bude Asociace nestátních neziskových organizací ČR.
Pro návrhy reklamních předmětů, které nebyly dosud realizovány, je určena kategorie „Reklamní předmět 3. milénia“.
Zájemci o soutěž s uzávěrkou 11. dubna se více dozvědí na stránkách www.hvezda3dreklamy.cz. Všechny přihlášené práce do soutěže budou vystaveny na veletrhu Reklama Polygraf, který se bude konat 13. až 15. května na výstavišti v Praze Letňanech.
Účastníkem Hvězdy mohou být fyzické a právnické osoby, a protože je už po uzávěrce, i touto cestou si dovolíme české a zahraniční firmy pracující s 3D reklamou a další zájemce pozvat na slavnostní vyhlášení výsledků, které proběhne 14. května od 15 hodin v prostoru pro doprovodný program veletrhu.


KVÍZ O CENY
Který stát má srovnatelný roční hrubý domácí produkt s hodnotou značky Apple?
a) Malta
b) ČR
c) Rusko
d) Čína
Čím by měl být seriózní dodavatel reklamních a dárkových předmětů především?
a) agenturou efektivně řešící marketingové cíle zadavatelů prostřednictvím vhodných reklamních předmětů a dárků
b) obchodníkem zaměřeným na zisk
c) agenturou nabízející nejširší komunikační služby
d) za všech okolností dodavatelem nejlevnějších reklamních předmětů a dárků
Všichni, kdo nejpozději do 5. 5. 2014 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: sekretariat@imi.cz, dostanou dárek.

Soutěžní kvíz je určen pouze pro registrované odběratele e-zinu firmy iMi Partner, a.s.

pokud nesouhlasíte s odesíláním informačních zpráv a chcete se z této služby odhlásit, navštivte, prosím, následující stránku.

© 2014 iMi Partner, a.s.