3D NEWS - E-zine 03/14
e-zine pro 3D reklamu a direct marketing
3D News je e-zine pro direct marketing a 3D reklamu, který vydává společnost iMi Partner. Pokud se vám obsah e-mailu nezobrazuje správně, navštivte www verzi.
 

Příjemné ceny za designové reklamní předměty a dárky

Správný design předmětů denní potřeby není pouze o kráse, ale jejím spojení...

Více...

Opět na prvních místech a šťastná sedma k tomu

Reportážní článek o umístění společnosti iMi Partner v soutěži Hvězda 3D reklamy.

Více...

Co ve 3DR statisticky vyhrává?

Podívejte se na statistická data z oblasti dárkových a reklamních předmětů.

Více...
 
iMi Katalog pro rok 2014!

426 stran nového iMi katalogu obsahuje 905 položek, a pokud započítáme barevné kombinace, je jich celkem 2690 (dokonce bez textilu). Z tohoto počtu tvoří novinky zhruba 37 procent, přesně 1003!

Více...

 

Igelitkám zvoní hrana No. 2

Jaké jsou moderní trendy? Alternativy z netkaného textilu a papíru!

Více...

Hvězda 3D reklamy

Rozhovor s obchodním ředitelem Markem Ivicou o výsledcích soutěže...

Více...

Na léto pořádnou kšiltovku

Několik statistických údajů k tomuto symbolu letního slunce.

Více...
 

Otázky & Odpovědi

Dobrý den, jako pro každou společnost jsou i pro nás důležité ceny za zboží a služby. Už se nám ale stalo, že cenově nejvýhodnější reklamní předměty, pro které jsme se rozhodli v tendru, se vlastně nedaly použít. Jak máme postupovat?

Zákazníky i nás jako dodavatele obecně trápí stále se snižující kvalita reklamních a dárkových předmětů v souvislosti s tlakem na cenu. Pamatuji si situace, kdy jsem ještě před zhruba patnácti lety mohl zákazníkům říkat, že když najdou v katalozích stejně vyhlížející předměty, tak pravděpodobně i stejné budou. Dnes je už téměř jisté, že tomu tak není. Jde o velký problém hlavně právě ve výběrových řízeních, kde se rozhoduje především podle ceny a sami zadavatelé pak zjišťují, že sice vytendrovali nejlepší cenu, ale předměty se ukázaly jako nekvalitní a často jsou opravdu nepoužitelné.

Specifické jsou v tomto ohledu veřejné zakázky, ovšem ani podle novely zákona o veřejných zakázkách, platné od dubna roku 2012, nemusí být cena jediným rozhodujícím kritériem.

Dokonce ve výroční zprávě Ministerstva pro místní rozvoj, do jehož gesce zákon o veřejných zakázkách patří, se píše: „Důvodem (pozn.: volby nejnižší ceny) může být neustále zdůrazňovaná nutnost snižování nákladů na veřejné zakázky. Lze se oprávněně domnívat, že zadavatelé ve snaze šetřit stanoví cenu jako jediné hodnotící kritérium, což - pokud nejsou dostatečně přesně stanoveny zadávací podmínky - může mít negativní vliv na kvalitu plnění veřejné zakázky.“

Společnost iMi Partner za 21 let své existence vždy dbala o (některými firmami jen zmiňovaný) výhodný poměr kvality a ceny. Důsledně prověřovaní a vybíraní výrobci a další dodavatelé znají dobře požadavky naše i zadavatelů a díky této spolupráci se poměr kvality k ceně může stále zvyšovat. Ke kvalitě samozřejmě patří také užitná hodnota reklamních předmětů a dárků, a pokud cílové skupiny obdrží předměty nepoužitelné, dárce škodí nejen jim, ale i sobě, své pověsti (o významu orientace na zákazníky jsme podrobně psali zde). Ať již jde o soukromou nebo veřejnou instituci, je tedy na místě zvolit seriózního a prověřeného dodavatele, který odevzdá kvalitu od zadání zakázky až po dodání zboží.

Marek Ivica
Obchodní ředitel iMi Partner, a.s.

 

Kvíz o ceny

1.) Co hrozí zadavatelům veřejných zakázek na reklamní předměty, když vybírají dodavatele jen podle nejnižší ceny?

a) nehrozí jim nic, získají vždy nejkvalitnější zboží
b) zájem médií, že z veřejných prostředků nakoupili levně
c) pořízení nekvalitních a možná i zcela nepoužitelných předmětů
d) zklamání výrobce

2.) Který reklamní dárek značky Vanilla Season získal první místo v kategorii Reklamní gastronomie v soutěži Hvězda 3D reklamy za rok 2013?

a) Koniny
b) Ptákoviny
c) Skopičiny
d) Jaloviny

Všichni, kdo nejpozději do 30. 7. 2014 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: sekretariat@imi.cz, dostanou dárek.

 
 
pokud nesouhlasíte s odesíláním informačních zpráv a chcete se z této služby odhlásit, navštivte, prosím, následující stránku.

© 2014 iMi Partner, a.s.