3D NEWS - eZine 0110
e-zine pro 3D reklamu a direct marketing
3D News je e-zine pro direct marketing a 3D reklamu, který vydává společnost iMi Partner.

Pokud se vám obsah e-mailu nezobrazuje správně, navštivte www verzi.

3D reklama na vrcholu mediální pyramidy?
Není pochyb, že propagační předměty jsou jedním z nejefektivnějších nástrojů reklamy. Potvrzují to nejen zkušenosti z praxe, ale i výzkumy renomovaných institucí. ...(více)
Četnost využívání propagačních předmětů
graf

Věk nad 50 let výzvou pro dodavatele 3D reklamy
Výše uvedený výzkum se též zabýval tím, jak vnímají koncoví zákazníci (stále jsou míněny firmy, které 3D reklamu nakupují) účinnost propagačním předmětů s ohledem na věk. ...(více)
Účinnost reklamních předmětů podle věku
graf
 
KDO ČEKÁ, NEDOČKÁ SE
Rok 2009 bychom mohli nazvat rokem čekání. Na jeho začátku jsme čekali, jak se v našem oboru projeví světová hospodářská krize, pak jsme každé čtvrtletí netrpělivě očekávali výstupy z Českého statistického úřadu, abychom si potvrdili, že krize opravdu existuje a zároveň se utěšovali, že v ČR na tom ve srovnání s jinými zeměmi nejsme zase až tak hrozně. ...(více)
obrázek
Obrázek PROČ KUPOVAT VÝROBKY Z ORGANICKÉ BAVLNY?
Mezi reklamními a dárkovými předměty nabývají významu ty, které nesou přívlastek ekologické. Týká se to samozřejmě i jednoho z nejoblíbenějších sortimentů 3D reklamy, jakým jsou textilní výrobky. ...(více)
NA OBZORU SV. VALENTÝN
Před rokem jsme se vypravili do historie a zjistili, kde leží kořeny svátku zamilovaných. 14. únor není o nákupech drahých darů, ale na milou drobnost pro blízkou osobu nezapomeňte. ...(více)
  Obrázek
Obrázek KNIHOVNA DO KAPSY
Kompletní Alois Jirásek nebo všech sedm dílů Harryho Pottera pohodlně s sebou na výlet? S e-book čtečkou je to možné. A vy v ní máte ideální dárkový předmět pro obchodní partnery, kteří rádi čtou. ...(více)
 
ROZHOVOR
Schwarzwolf v akci
Na začátku srpna 2009 jsme vyhlásili fotografickou soutěž s názvem Schwarzwolf v akci s uzávěrkou v půlce října. O vítězi už je rozhodnuto. Je překvapením, že ve všech třech kategoriích vyhrál jeden soutěžící a tím je Mgr. Tomáš Kudela, pracovník marketingu a propagace společnosti ALTA CZ, a.s., Brno. E-zine samozřejmě vítěze vyzpovídal. ...(více)


KVÍZ O CENY

Vnitřní paměť elektronické čtečky E-BOOK RIDER má kapacitu:
a) 458 MB
b) 512 MB
c) 596 MB
d) 750 MB
Organická bavlna je pěstována:
a) Hydroponií
b) Za použití organických barviv
c) Z geneticky modifikovaných rostlin
d) Ekologickým zemědělstvím

Všichni, kdo nejpozději
do 31.01. 2010 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: jitka.valickova@imi.cz, dostanou dárek.

Soutěžní kvíz je určen pouze pro registrované odběratele e-zinu firmy iMi Partner, a.s.
pokud nesouhlasíte s odesíláním informačních zpráv a chcete se z této služby odhlásit, navštivte, prosím, následující stránku .

© 2010 iMi Partner, a.s.