3D NEWS - ezine0311
e-zine pro 3D reklamu a direct marketing
3D News je e-zine pro direct marketing a 3D reklamu, který vydává společnost iMi Partner.

Pokud se vám obsah e-mailu nezobrazuje správně, navštivte www verzi.

USA: Zvýšení tržeb ve 3DR
Asociace PPAI hlásí za rok 2010 po dvou letech propadu navýšení prodejů reklamních a dárkových předmětů o 5,89 %! Je ještě předčasné mluvit o dlouhodobějším trendu, ale 16,56 miliard USD proti 15,64 miliardám, které americké firmy utratily za 3D reklamu v roce 2009, působí velmi pozitivně. ...(více) graf

Reklamní textil vládne
Sortiment reklamních a dárkových předmětů je v USA stejně jako kdekoliv jinde široký. Pohled na „koláč“ nám však potvrdí známou skutečnost, která komodita je nejoblíbenější. Reklamní textil tvoří bezmála třetinu z oněch 16,56 miliard dolarů, které americké firmy vloni za 3D reklamu utratily. ...(více)

graf
 
radomir_stary Milí čtenáři,
léto a s ním dovolené i prázdniny jsou v plném proudu. Nový e-zine pro vás přesto vychází, protože e-zine volné dny nemá. Stále sleduje, co je v oboru 3D reklamy zajímavé a co vám a vašim obchodním partnerům i zaměstnancům v tomto významném segmentu trhu může prospět. Tentokrát si povídáme s marketingovým ředitelem iMi Partner Martinem Kyjovským o společenské odpovědnosti firem a jak ji ve své činnosti uplatňuje právě iMi. Ti, kteří se více zajímají o technické aplikace, si na své přijdou v textu o potenciálu QR kódů při použití (nejen) na reklamních a dárkových předmětech. Dobrodružství a tajemství? I to může být 3DR ve spojení s QR kódy! Netkané textilie jsou známy už dlouhé desítky let hlavně v průmyslu, ale že by mohly být materiálem také v oblasti módních doplňků? Jistě uvítáte i dech historie, který přivane v článku o ekohračkách vhodných právě pro čas letních hrátek. Jojo, frisbee i káču znali už staří Řekové a možná že největší koncentrace prvního jmenovaného předmětu byla na bojišti u Waterloo. K létu patří odpočinek, tak proč si nezalenošit v sedacím vaku? Teď v létě na zahradě nebo na pláži, případně pak v interiéru po zbytek roku, protože z tohoto maxidárku nikdo nebude chtít vstát. Miliardy dolarů za 3D reklamu opět rostou a třetina z nich jde na reklamní textil. To a mnohem více sdělují statistiky, které nás zavedou na obrovský severoamerický trh. Opět jste se zeptali a iMi Partner odpověděl – výrobky fair trade na svou velkou dobu ve 3DR teprve čekají. Ať již léto prožijete u nás nebo v nejvzdálenějších místech Země, užijte si je ve zdraví. To vám z redakce e-zine přeje

Radomír Starý
Obrázek QR KÓD 3D REKLAMĚ ZASLÍBENÝ
„Quick response code“ přišel na světlo světa už před sedmnácti lety v Japonsku. Jeho nezměrný potenciál začíná objevovat také trh reklamních a dárkových předmětů. ...(více)
IGELITKÁM
ZVONÍ HRANA

Tašky z netkaných textilií jsou na vzestupu. Nikoliv cenovém, zde platí spíše opak. Chcete současně praktický, estetický i nákladově výhodný reklamní a dárkový předmět? V taškách z netkaných materiálů jste jej našli. ...(více)
obrázek
obrázek   EKOHRAČKY
PRO ROZMARNÉ LÉTO

Za málo peněz spousta zábavy? Jojo, to je jojo, ale třeba i frisbee nebo klasická káča, ovšem v ekologickém provedení. Jmenované 3D produkty jsou totiž vyrobené z tříděného odpadu, konkrétně z kartonových obalů. Dávní obyvatelé antického Řecka by nad nimi jistě potěšeně kývali hlavou. ...(více)
SEDACÍ VAKY? ANO!
Představte si firemní akci, v interiéru nebo venku v příjemném letním večeru. Hosté jsou uváděni na svá místa. Těmi jsou stále populárnější sedací vaky, samozřejmě s motivem pořádající společnosti. Jak ale po skončení eventu originální, nicméně objemný reklamní předmět a zároveň dárek dopravit domů? I to může být součástí akce v režii pořadatele. ...(více)
obrázek
 
ROZHOVOR
iMi Partner se hlásí
k CSR
Společenská odpovědnost firem, anglicky Corporate Social Responsibility (CSR), znamená dobrovolné zapojení seriózních ekonomických přístupů a sociálních i ekologických hledisek do běžných firemních činností a také do vztahů s okolím. To zahrnuje všechny aktéry, kteří ovlivňují chod společností, a na něž naopak společnosti působí. Jde o zaměstnance, zákazníky, dodavatele, veřejnost, státní i místní správu, média atd. Martin Kyjovský, marketingový ředitel iMi Partner, odpovídá na otázky ohledně přístupu firmy k CSR. ...(více)

CO VÁS PÁLÍ
„Čím se liší různé „bio“ či „eko“ výrobky používané v 3D reklamě od produktů označovaných jako „fair trade“? ...(více)



KVÍZ O CENY

Ekohračky jojo a fresbee jsou vyrobeny z:
a) recyklovaných PET lahví
b) bronzu
c) recyklovaných kartonových obalů
d) dřeva
Vhodnou technologií pro aplikaci loga na tašky z netkaných textilií je:
a) ofset
b) ražba
c) zažehlování
d) sítotisk

Všichni, kdo nejpozději
do 31. 7. 2011 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: sekretariat@imi.cz, dostanou dárek.

Soutěžní kvíz je určen pouze pro registrované odběratele e-zinu firmy iMi Partner, a.s.
pokud nesouhlasíte s odesíláním informačních zpráv a chcete se z této služby odhlásit, navštivte, prosím, následující stránku .

© 2010 iMi Partner, a.s.