3D NEWS - ezine0311
|
e-zine pro 3D reklamu a direct marketing
|
|
|
|
|
Milí čtenáři,
léto a s ním dovolené i prázdniny jsou v plném proudu. Nový e-zine pro vás přesto vychází, protože e-zine volné dny nemá. Stále sleduje, co je v oboru 3D reklamy zajímavé a co vám a vašim obchodním partnerům i zaměstnancům v tomto významném segmentu trhu může prospět.
Tentokrát si povídáme s marketingovým ředitelem iMi Partner Martinem Kyjovským o společenské odpovědnosti firem a jak ji ve své činnosti uplatňuje právě iMi. Ti, kteří se více zajímají o technické aplikace, si na své přijdou v textu o potenciálu QR kódů při použití (nejen) na reklamních a dárkových předmětech. Dobrodružství a tajemství? I to může být 3DR ve spojení s QR kódy!
Netkané textilie jsou známy už dlouhé desítky let hlavně v průmyslu, ale že by mohly být materiálem také v oblasti módních doplňků? Jistě uvítáte i dech historie, který přivane v článku o ekohračkách vhodných právě pro čas letních hrátek. Jojo, frisbee i káču znali už staří Řekové a možná že největší koncentrace prvního jmenovaného předmětu byla na bojišti u Waterloo. K létu patří odpočinek, tak proč si nezalenošit v sedacím vaku? Teď v létě na zahradě nebo na pláži, případně pak v interiéru po zbytek roku, protože z tohoto maxidárku nikdo nebude chtít vstát.
Miliardy dolarů za 3D reklamu opět rostou a třetina z nich jde na reklamní textil. To a mnohem více sdělují statistiky, které nás zavedou na obrovský severoamerický trh. Opět jste se zeptali a iMi Partner odpověděl – výrobky fair trade na svou velkou dobu ve 3DR teprve čekají.
Ať již léto prožijete u nás nebo v nejvzdálenějších místech Země, užijte si je ve zdraví. To vám z redakce e-zine přeje
Radomír Starý
|
|
|
|
|
ROZHOVOR
|
iMi Partner se hlásí k CSR
|
Společenská odpovědnost firem, anglicky Corporate Social Responsibility (CSR), znamená dobrovolné zapojení seriózních ekonomických přístupů a sociálních i ekologických hledisek do běžných firemních činností a také do vztahů s okolím. To zahrnuje všechny aktéry, kteří ovlivňují chod společností, a na něž naopak společnosti působí. Jde o zaměstnance, zákazníky, dodavatele, veřejnost, státní i místní správu, média atd. Martin Kyjovský, marketingový ředitel iMi Partner, odpovídá na otázky ohledně přístupu firmy k CSR.
...(více)
|
KVÍZ O CENY
|
Ekohračky jojo a fresbee jsou vyrobeny z:
|
a) recyklovaných PET lahví
b) bronzu
c) recyklovaných kartonových obalů
d) dřeva
|
Vhodnou technologií pro aplikaci loga na tašky z netkaných textilií je:
|
a) ofset
b) ražba
c) zažehlování
d) sítotisk
|
Všichni, kdo nejpozději do 31. 7. 2011 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: sekretariat@imi.cz, dostanou dárek.
Soutěžní kvíz je určen pouze pro registrované odběratele e-zinu firmy iMi Partner, a.s.
|
|
|
pokud nesouhlasíte s odesíláním informačních zpráv a chcete se z této služby odhlásit, navštivte, prosím, následující
stránku
.
© 2010 iMi Partner, a.s.
|