Na kola!

10.07.2018

Reklamní a dárkové předměty pro volný čas trávený venku patří k nejoblíbenějším u všech cílových skupin. A co je důležité, zvyšují tak jejich pozitivní vztah k dárcům. Tato skutečnost se nemění, jak můžeme snadno doložit i na čtyři roky staré statistice organizace Advertising Specialty Institute. Lze namítnout, že u nejvýše hodnocených venkovních oděvů (75 % respondentů), triček, polokošil (61 %) a čepic (59 %) nebyly míněny jen ty na vycházky, turistiku a sport, ale u nich jsou údaje zřejmě ještě vyšší. Natož v případě stále oblíbenější cyklistiky!

Ve výčtu čtyř desítek položek pro milovníky sportovního, turistického i městského využití jízdních kol najdete:

cyklonářadí, světla (připínací pásek na rám, závěsné, na řídítka, červená, bílá, LED, LED Cree, s více režimy, čelovky), pokrývky sedla, zvonky (i s kompasem), tašky na kolo (sady, na rám, chladicí, s okénkem pro smartphone), držák na telefon či navigaci, pumpičku, zámek, …

To ale není vše. Značka Schwarzwolf Outdoor, která stále rozšiřuje portfolio inovovaných produktů pro outdoor, turistiku, kempink a další adrenalinové i relaxační aktivity v přírodě, nabízí také pro kolaře mnohé:

multifunkční elastický pásek Ravik s kapsou, čelovku Alize se senzorem, lehkou čelovku Tronador, voděodolnou čelovku Aton, cyklobatoh Rover, sluneční brýle, pláštěnku na batoh Piovere s reflexním pruhem, nářadí pro cyklisty Bardet v neoprenovém pouzdře (obsahuje multiklíč a dvě montpáky), Bike ponožky (ve čtyřech barevných kombinacích), voděodolnou, lehkou cyklistickou větrovku Penula, funkční prádlo a další textil.

Když jsme analyzovali 3DR trendy v roce 2016, zmínili jsme i reklamní předměty pro cestování, objevy, zdraví a regeneraci. Je jisté, že ve většině na svá kola usedáme právě se záměrem si aktivně odpočinout, získávat nové dojmy a posílit fyzické zdraví. Tedy, vybavení pro cyklistiku je trendy.

Když Němec Karl Drais před dvěma sty lety sestrojil první jízdní kolo na principu odrážedla, netušil, že na přelomu tisíciletí se na světě během pouhých deseti let vyrobí miliarda „potomků“ jeho draisiny. K dalšímu revolučnímu posunu došlo až o více než padesát let později, kdy v roce 1861 Francouz Pierre Michaux nahradil odrážení pevnými klikami na předním kole a jeho velocipéd rozjel sériovou tovární výrobu. Vývoj nás zavedl k silničním, horským a trekovým kolům, a ponechme stranou BMX, dráhová kola, skládačky, dvojkola, kola na ruční pohon, stále oblíbenější elektrokola, …

Na závěr si dovolíme upozornit, že pokud se Vaši obchodní partneři a další důležité cílové skupiny chystají strávit dovolenou či prázdniny na kolech a víte, že něco z výstroje a výzbroje ještě postrádají, většina uvedeného sortimentu je k dispozici v řádu dnů! A mějme na paměti, že kdo někomu včas vyřeší problém, může počítat s jeho loajalitou.

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie