Nová KaTaLoGiMiZaCe je tu!

18.05.2017

 

Pohráli jsme si i s názvem firmy a můžeme v tom ještě pokračovat. Nejde „jen“ o náš nový katalog vybraných reklamních a dárkových předmětů, ale o celý proces. Co tedy může znamenat iMizace a iMizovat? V řečtině a latině izó má význam dělat, činit něčím, nějakým. Tedy realizovat, revitalizovat, atomizovat, autorizovat, … iMizovat 3D reklamu tak znamená - činit využití reklamních a dárkových předmětů v komunikačních kampaních zákaznicky co nejefektivnější. Jedním z důležitých prostředků iMizace 3DR je každoroční výběr těch nejlepších reklamních předmětů z celého světa právě v podobě katalogu.

I letos jsme se snažili, aby tištěný katalog byl sám o sobě kvalitním dárkem, o který si můžete už nyní napsat nebo o něj požádat svého account manažera. Míříme ještě výše, protože chceme, aby jedna z nejdůležitějších vizitek našich služeb byla malým uměleckým dílem. Vloni jsme v duchu nového loga společnosti upravili titulní stránky kapitol i katalogu do podoby surrealistických snů v isometrické axonometrii. Letos jsme sny tříosého řádu zbavili, uvolnili je a zapojili do nich živočišnou říši, funkčně obohacenou o účelné reklamní předměty. Například Nářadí uvádí krab, obohacený o multifunkční nůž místo klepeta. Psací potřeby hlídá mořská hvězdice vyzbrojená hroty per, a to si pište, že třeba ani takové Deštníky a čepice se jako kategorie nemají za co stydět, když je reprezentuje páv s otevřeným barevným deštníkem na místě vlečky. Šlo nám o hravou a originální grafiku a věříme, že stránky s nabídkami zboží si vystačí bez dalších úprav s transparentností samotných předmětů.

Na 401 stranách najdete bezmála devět set položek, ovšem po započtení barevných variant jich je dokonce 6300! Z nich je podobně jako v posledních letech přibližně 40 procent novinek. Z těch vybereme několik. O značkových polokošilích Maladeta a Palisade jsme psali minule v rámci soutěže o sadu funkčních triček a když je zmiňujeme, je zde i Passat Men (str. 363), také značky Schwarzwolf Outdoor. Softshellová bunda Gale (str. 377) v pánské a dámské variantě italské značky Payper ze 100% polyesteru má zapínání na zip, nastavitelné manžety, kapuci a dvě vnější kapsy. Z pěti módních barevných variant si nelze nevybrat.

Co se týče luxusních doplňků, na str. 284 se představuje pánská kožená peněženka značky Cerruti 1881 nebo pásek a kravata Christian Lacroix. Dámy jistě zaujmou luxusní peněženka Maisara a šátek Ramon značky Cacharel na str. 285, přičemž oba doplňky jsou vyrobené ze tří tlumených barev a vzájemně ladí.

Tak tedy, příjemnou jarní procházku výběrem z Katalogu 2017/2018 přeje iMi Partner – váš partner iMizace trhu reklamních a dárkových předmětů.

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie