Nový katalog Vanilla Season

19.09.2012

Založit a budovat vlastní značku reklamních předmětů patří k opravdovým výzvám v oboru. Tak proč si to neusnadnit volbou příjemných kategorií, jako je volný čas, stolování a relaxace?
I tyto všeobecně oblíbené činnosti mohou mít styl a ten designové a účelné kulinářské náčiní značky nabízí. Ačkoliv všechny předměty působí luxusním dojmem, jsou určeny pro relativně široké spektrum uživatelů, kteří mají společné to hlavní: jde o vyznavače aktivního způsobu života, k němuž požitek z kultivované gastronomie určitě patří.
Z nových položek vybereme například fondue set pro jednu osobu Menara. Vánoční čas se blíží a proč mladým single manažerům z řad vašich klientů neumožnit pohodu svátečních večerů prožít v privátním luxusu?
Do samotného „srdce“ přípravy pokrmů míří teploměr Yuzawa, který měří teplotu uvnitř masa. Pomocí teploměru hostitel(ka) zjistí, zda je maso správně propečené.
Sklenice na víno z českého skla tvoří důležitou část sortimentu značky a ten je nově obohacen dvěma sklenicemi na sekt Wangi. Vanilla Season výjimečným okamžikům v životě zkrátka svědčí.
Dalšími novými předměty jsou sada misek na podnose Ifrane, nákupní košík Onsen, set na pečení Hakone, osušky a ručníky Deoria, deka Palau a karafa Paparoa.
Produkty vhodné pro užívání a naplnění volného času jsou stále oblíbenější volbou pro zadavatele, kteří mají za cíl reklamními předměty a dárky vyvolat u svých cílových skupin pozitivní pocit a odezvu. Také s ohledem na skutečnost, že značkové předměty jsou vítanější alternativou než ty běžné, skrývá v sobě sortiment Vanilla Season silný potenciál ke komunikaci firem, jež chtějí k významným příležitostem obdarovat něčím výjimečným například své obchodní partnery nebo zaměstnance. Sady sklenic či karafa z českého křišťálu na víno, nože z japonské oceli a dřeva, kombinace porcelánu, kovu a bambusu v čajové sadě… samé ušlechtilé materiály a jejich vycizelované zpracování do jedinečných předmětů či souprav, jejichž spolehlivou funkčnost otestoval garant značky – šéfkuchař hotelu Mandarin Oriental Praha, pan Jiří Štift. Jeho originální recepty jsou součástí dárkových balení (v elegantních barvách značky) některých předmětů.
… art of living, to je slogan značky Vanilla Season. Doba workoholiků přelomu tisíciletí je jistě za námi. Najít si čas k relaxaci s rodinou či přáteli patří k umění žít a nezáleží na tom, zda jde o běžné grilování nebo oslavu významného jubilea. U všech podobných akcí, tak důležitých pro život každého z nás, mohou být předměty Vanilla Season dobrým pomocníkem stejně jako ozdobou.

Reklamními a dárkovými předměty darujeme především pocit. Možnost, jak dosáhnout toho nejlepšího, existuje.

Pro ty z vás, kteří chtějí nahlédnout do nového katalogu Vanilla Season s předstihem, přinášíme jeho elektronickou verzi:


vanilla_katalog

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie