Desítky mailů denně prolezou našimi počítači. Některé nás
naštvou, některé rozesmějí, některé udělají radost a jiné bleskově zmizí
v odpadkovém koši.
Na některé dlouho čekáme, a tak jsme naštvaní už dávnou před
tím, než konkrétní mail vůbec přijde.
Co s tím? Dá se to nějak změnit?
Většina z těch, pro které jsou maily denní chleba se, rozdělena
do čtyř skupin, v červnu setkala na dalším ze seminářů s Danem
Kouřilem z FBE (víc o školeních v sekci...). Cílem bylo tentokrát
vnést do našeho psaní trochu pravidel. Plakalo se, stěžovalo, žalovalo, ale
málokdo si přiznal, že i on je tím, kdo by ve svých reakcích kolegům mohl a měl
něco změnit.
Nikdo netušil, že vytvářením pravidel „pro ty druhé“ si
pilně řeže i do své vlastní větve. Ale tak už to holt bývá. Pravidla jsou na
světě. Čtyři skupiny pod Danovou taktovkou popsaly své představy, co by
v naší vzájemné komunikaci nemělo chybět. A čtyřikrát se zopakovalo téměř
totéž. Nebylo složité dát všechna tahle pravidla dohromady a vytvořit
z nich firemní desatero. Krásně se nám napojilo (aniž by to kdokoliv
předem tušil a chtěl) na naše firemní hodnoty.
A tak je to konečně tady, Tomem posvěceno a oficiálně
zveřejněno – máme závazná pravidla „pro ty druhé“. Jen bychom neměli
zapomenout, že pro všechny ostatní „ti druzí“ jsme my sami J
Radek
Nejhledanější dotazy
Kategorie