Pít se musí, nejlépe ze 3DR

18.09.2017

Druhé místo nápojového nádobí za reklamním textilem jsme doložili textem o sedmiletí růstu prodejů reklamních a dárkových předmětů v USA (podle PPAI, viz graf). Od roku 2007 na stále čtvrtém či pátém místě a najednou na druhém? Když se projdeme širokou nabídkou sortimentu, najdeme zde reklamní hrnky, sklenice, kávové a čajové soupravy, karafy, džbánky, plastové pohárky, termohrnky, sportovní láhve, butylky a likérky, termosky, konvičky, … takže ani dlouhodobá pozice v TOP 5 3DR nepřekvapí.

Jednomu ze symbolů 3D reklamy, katalogovému evergreenu a stálici – reklamním hrnkům - jsme na jaře 2015 právem věnovali první díl komoditního seriálu. Tehdy byly hrnky dokonce na šťastném sedmém místě mezi všemi komoditami jak ve vybavitelnosti dárců u uživatelů, tak i v zájmu uzavřít s nimi po obdarování obchod. Škála k výběru vhodných produktů je široká ve více než stovce položek – od klasických keramických a porcelánových hrnků přes kameninové, skleněné až po plastové nebo kovové a soupravy pro veškeré společenské situace.

Pro jubilejní dvacátý díl seriálu o komoditách reklamních a dárkových předmětů jsme museli vybrat další hit trhu, a tím je láhev s vlastním potiskem, tedy opět - nápojové nádobí v bezmála stovce položek.

Mnohem komplexnější nabídku v sortimentu reklamní gastronomie obsahují piknikové koše, tašky a batohy, jichž součástí jsou kromě keramických či plastových talířů, příborů, ubrousků či ubrusů, otvíráků a vývrtek i sklenice na víno nebo další nápoje. V přírodě zkrátka chutná dvojnásob, a to i v rámci outdooru, treku či běžné turistiky. Při těchto aktivitách vaše cílovky ocení likérky a butylky, kde mezi dvacítkou položek najdeme i pět se značkou Schwarzwolf Outdoor. Že značkovému zboží v oblasti nápojového nádobí není konec, dokazuje Vanilla Season s cca 40 procenty položek pro nápojovou zážitkovou gastronomii – skleničky na destiláty a likéry, sklenice na víno, hrnečky s podšálky na kávu a čaj a jejich sety.

Schwarzwolf Outdoor se stará také o uchování nápojů v jejich potřebné teplotě, ať již jde o horkou kávu nebo čaj na sjezdovkách či běžkařských tratích nebo naopak o studené nápoje při letních výletech. Mezi padesátkou termosek s vlastním potiskem tak najdete i dvě technické a estetické vychytávky Silvanus a Vulkan této značky. U předpony termo ještě zůstaneme. Termohrnky s vlastním potiskem jsou podobně jako sportovní lahve velkým hitem a škála více než sta položek nabízí i velmi designové produkty.

Pít se zkrátka musí, tak proč ne ze 3DR.

 

na_napiti_graf

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie