28.11.2011
Prezident Obama vydal vládní nařízení, kterým všem federálním úřadům a agenturám nařídil omezit nákup propagačních předmětů. PPAI jako jedna z nejvýznamnějších světových asociací sdružující společnosti z oboru 3D reklamy má právě v USA velmi silnou členskou základnu. Obsahem výzvy je, aby členové asociace prezidenta žádali o přehodnocení tohoto nařízení a své zástupce v Kongresu upozornili, že snížení limitů nákupu reklamních a dárkových předmětů může poškodit celé odvětví a postihnout střední a menší firmy napříč USA.
Více k celé záležitosti uvádí Martin Kyjovský ze společnosti iMi Partner, která jako člen PPAI výzvu také obdržela: „Nařízení pana Obamy se dá s ohledem na nutné úspory ve státní správě USA pochopit. Asociace však argumentuje tím, že z krátkodobého hlediska by snížení limitů sice mohlo jisté úspory přinést, ale v dlouhodobém horizontu se dá naopak očekávat poškození činnosti těchto federálních úřadů. 3DR předměty jsou velmi efektivním, nízkonákladovým a cíleným nástrojem reklamy, což mnozí zákonodárci podle výzvy nevědí a proto PPAI v podstatě vyzývá za jejich lobbying.“
Asociace nabídla členům k dispozici několik možností, jak komunikovat: prostřednictvím skriptu volat přímo prezidentovi i členům kongresu, poslat jim e-mail nebo k tomu využít legislativní software PPAI.
Nezbývá než popřát, aby v zájmu oboru 3D reklamy byla celá akce úspěšná.
Nejhledanější dotazy
Kategorie