09.11.2015
Pojem výprodej zní možná mírně pejorativně, ovšem existují výjimky a jednu vám rádi nabízíme. Přibližně 250 položek ve více sortimentních kategoriích vám umožní výběr vánočních dárků opravdu pro všechny cílové skupiny: Od rozdávacích předmětů v řádu korun (např. v kategorii psacích potřeb) po luxusní varianty pro obchodní partnery (např. mezi předměty pro kancelář).
Dali jsme si práci a v archivu článků a e-zinů objevili dva roky starý text Rychlodárky se slevou, v jehož závěru jsme zdůraznili, že k výběru vhodných reklamních a dárkových předmětů k svátkům na konci roku lze „na poslední chvíli“ využít vlastně celkovou nabídku.
Pojem „last minute“ mohou některé firmy u zákazníků využívat k vyvolání obav z prodlení, tím snížit obezřetnost a vést klienty k nákupu ne zcela kvalitního zboží či služeb. To není náš případ a nabídku vám včetně případných tiskových technologií nabízíme včas.
Další kategorie předmětů ve výprodeji:
Reklamní textil – přes sto položek činí tuto kategorii nejpestřejší. Více než 50% slevy u zboží od triček po mikiny a bundy (nejen nejčetnější značky Hanes) poskytují velmi výhodné možnosti k pořízení dárků pro všechny cílové skupiny.
Volný čas – pestrý výběr předmětů pro volnočasové aktivity všech věkových kategorií nabízí dárky od hraček či sportovních potřeb po peněženky.
Domácnost – ve vašich cílových skupinách jsou dozajista ženy. I v necelých třech desítkách předmětů nelze pro ně nevybrat vhodný vánoční dárek, od drobností až po luxus.
Reklamní tašky s potiskem – taška či batoh na laptop, sportovní batoh přes rameno, nákupní tašky, klasický výletní batoh, sportovní i cestovní taška? Ano!
Reklamní deštníky – je možné, že zima bude v nížinách opět bez sněhu a spíše s deštěm. Je také možné, že deštník se vám bude hodit jako dárek k netradičně pojatému předvánočnímu eventu.
Ale hlavně je možné téměř vše při výběru vánočních dárků u nás. Dokonce i na poslední chvíli.
Nejhledanější dotazy
Kategorie