Představte si, co jsem měl dnes k obědu: Reklamu!

14.11.2014

Ze všech komunikačních nástrojů jen reklamní předměty dokážou zaměstnat všech pět smyslů člověka. U nápojů a potravin zcela jistě nepůjde o sluch (nepočítáme-li případný zvukový doprovod při jejich konzumaci), ovšem zrak, chuť, čich i hmat si přijdou na své. Zcela určitě padne volba na lahůdkové potraviny, nápoje a jejich dárkové sady a v jejich případě bude dobrým řešením výroba reklamních předmětů na míru. Jedním z nejčastějších dárků na předvánočních firemních večírcích je víno. Klasikou je balení lahví v papírových taškách, ale pokud jde o soupravy se sklenicemi, pochutinami, vývrtkou apod., na místě je volba dekorativních papírových krabic nebo košů. Podobně tomu je u dárkových sad potravinových lahůdek a v obou případech je nejvhodnější aplikací loga či přání papírová visačka nebo vložená komplimentka.

To byly možnosti výroby na míru, ovšem reklamním potravinám a nápojům věnuje značnou pozornost také náš Vánoční katalog, v němž jsou na stranách 20 až 34 k výběru opravdové delikatesy. Hned v úvodu se nabízejí cejlonské čaje značek Basilur a Tipson v luxusních plechových dózách, které obdarovaní po spotřebování obsahu určitě nevyhodí a budou je používat třeba jako úložný prostor pro cennější předměty. Následují atraktivní balení kávy, medu, pralinek a čokoládek včetně variant Fair Trade, jejichž koupí a darováním lze podpořit zemědělce a producenty třetího světa. Jak už jsme uvedli při představení Vánočního katalogu, najdete v něm 175 cíleně vybraných předmětů a souprav jako ideální a pohotový předvýběr vánočních dárků, vhodných právě s ohledem na blízký termín svátků. To se týká i dárkových balíčků a gurmánských sad s vínem i lahůdkami a celkově se dá říci, že jsme provedli přípravu dárků na míru Vánoc a Silvestra. V závěru „gurmánské sekce“ katalogu se nacházejí našimi sommeliéry pečlivě posouzená a vybraná vína.

Samozřejmě platí, že k opravdové zážitkové gastronomii patří nejen potraviny a nápoje, ale také široká škála reklamních předmětů pro vaření, stolování a relaxaci. Mezi nimi vynikají ty s magickými iniciálami VS, které neznamenají nic menšího než luxusní produkty Vanilla Season, jejichž posláním i cílem je vytvářet doslova styl života ve znamení této značky.

Představte si, představte si, co jsem měl dnes k obědu, jedl jsem reklamu, opravdu vás neklamu… tak by mohl znít další verš slavného songu pánů Šlitra a Suchého. Žaludkem prochází nejen láska, ale pozitivní emoce obecně a ty posilují vztahy, které také výrazně zvyšují účinnost sdělení reklamní gastronomie.

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie