Reklamní dárky pro (nejen) letní procházky

27.06.2013

Nordic walking je v posledních letech stále populárnější disciplína chůze, která ovšem má své zákonitosti. Pro běžnou chůzi nebo i trek, kde jsou hole hlavně oporou, jsou určené teleskopické chodecké hole (pozorný čtenář zde najde i hole odrazové se speciálním poutkem právě pro nordic walking). Dvou až čtyřdílné lehké hole jsou vybavené komfortním teleskopickým nastavením délky, které je pro pohodlnou chůzi důležité. Jednoduše řečeno by mělo být takové, aby ruka v lokti svírala při opřené holi o zem pravý úhel. Technika chůze do kopce vyžaduje jisté zkrácení délky a z kopce naopak prodloužení, ovšem to už se dostáváme do oblasti treků v náročnějších přírodních terénech a takový pochod s teleskopickými holemi se odborně nazývá hiking.

Jaký je vlastně přínos chodeckých holí? Rozhodně zvýší stabilitu chodce, což ocení zvláště starší lidé, nemluvě (tedy mluvě!) o tom, že hole při pochodu významně šetří klouby a celý pohybový aparát. Ulevují spodním svalovým skupinám a naopak zapojují horní, a to jak ruce, tak i trup. Odborníci tvrdí, že horní část těla při chůzi s teleskopickými holemi přebírá až 30 procent námahy nohou!

Nordic walking najdeme jinde než mezi běžnou procházkou a náročným hikingem s plnou „polní“ na zádech. Doslova jde o kondiční, vysoce intenzivní chůzi, která se do světa už několik let šíří ze Skandinávie a často ji doporučují i lékaři v rámci rehabilitačních nebo dietologických programů. Taková chůze s holemi totiž vykazuje až 20% nárůst spotřeby kalorií proti běžnému pochodu, ovšem pokud mluvíme o programech, pro jejich nastavení a průběžnou korekci je už nepostradatelným pomocníkem sportovní potřeby. Jak údajně doporučuje jistá odborná studie, hubnoucí člověk by měl denně ujít asi 10 tisíc kroků, což by u postavy vysoké 175 cm znamenalo vzdálenost přibližně 7,5 km. Pokud průměrný člověk v běžném životě ujde do 5 tisíc kroků denně, pak ta druhá polovina připadá na onu rekondiční část.

Věříme, že s teleskopickými iMi-holemi a iMi-krokoměry vaše cílové skupiny dojdou mnohem dál. A když „cílové“, tak jim přejeme, ať je jejich hlavním cílem radost z pohybu. Nejen nyní v létě.

Další reklamní dárky vhodné pro letní aktivity:


Schwarzwolf nabízí značkovou volbu vybavení nejen pro běžné vycházky, trek, případně i nordic walking, ale se svým stále širším sortimentem obecně pro outdoor a rekreační pobyt v přírodě. Výstroj i výzbroj v materiálově a technicky kvalitním provedení nepostrádá ani stylový design, a protože platí, že reklamní a dárkové předměty podporují dlouhodobé vztahy, své stálé a významné obchodní partnery vyznávající outdoorové aktivity můžete za pomoci dárků značky Schwarzwolf překvapovat trvale.

Reklamní trička v nabídce od těch z klasické bavlny přes organickou až k funkčním materiálům z mikrovláken, od běžných výrobků po značkové produkty Slazenger, Stedman, Schwarzwolf a v největším sortimentu Hanes. Vždyť naprostá většina „suchozemských“ aktivit v přírodě se bez pořádného trička neobejde, stačí vybrat to pravé od doslova rozdávacích variant až po ty exkluzivní, například pro golf.

Léto k plnohodnotnému prožití potřebuje široký sortiment předmětů od nafukovacích míčů a plážových pomůcek až třeba po grilovací potřeby. Z více než půl tisíce reklamních předmětů s vlastním logem si pro své zaměstnance nebo obchodní partnery určitě nelze nevybrat.

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie