Reklamní předměty ASI na prvním místě

23.10.2020

V úvodu studie je přímo napsáno, že reklamní předměty jsou nejefektivnějším nástrojem reklamy. V poznámce pak, že data byla opatřena v době před epidemií COVID-19 s výjimkou těch o rouškách, která byla získána v polovině srpna tohoto roku.

A jak je to tedy s rouškami? 63 % respondentů si je na veřejnosti nasazuje vždy, 80 % vždy nebo většinou a celých 92 % vždy, většinou nebo alespoň občas. Je tedy zřejmé, že tento novodobý „oděv“ nošený mezi lidmi má jako reklamní dárek značný potenciál a srpnová data to potvrzují: 56 % žen a 45 % mužů má příznivý dojem z dárce, který je obdaroval rouškou s logem a dokonce 61 % žen (53 % mužů) by s dárcem uzavřelo obchod. Náklady na jeden reklamní účinek (CPI) u roušky za 5 USD jsou pouhých 0,1 centu. Pokud jde o to, co si na tomto novém oděvním hitu uživatelé nejvíce cení, je u 65 % účastníků výzkumu kvalita, praktické použití upřednostňuje 39 % a jejich vzhled a případná atraktivnost je důležitá pro 36 % respondentů. Ano, rouška se už stala také záležitostí módy, ale u dalších ochranných pomůcek obdarovaní v současnosti ocení hlavně praktické využití a jejich účel.

Podívejme se na důležitá data klasických komodit reklamních předmětů a dárků v USA:

Psací potřeby:

Má je 89 % respondentů – NEJVÍCE!

3000 reklamních účinků za čas životnosti.

Průměrně vlastněny 9 měsíců.

Pero za 1 USD - jedno CPI za méně než 0,1 centu.

Reklamní tašky:

Má je 73 % respondentů.

3300 CPI za životnost.

Průměrně vlastněny 11 měsíců.

Taška za 5 USD - CPI za méně než 0,2 centu.

Reklamní trička:

Má je 80 % respondentů.

3400 CPI za životnost.

Průměrně vlastněna 14 měsíců.

Tričko za 7 USD - CPI za 0,2 centu.

Reklamní čepice:

Má je 69 % respondentů.

3400 CPI za životnost.

Průměrně vlastněny 10 měsíců.

Čepice za 10 USD - CPI za 0,3 centu.

Reklamní kalendáře:

Má je 62 % respondentů.

850 CPI za životnost.

52 % si je ponechá déle než rok.

Kalendář za 3 USD - CPI za 0,3 centu.

Reklamní USB flash disky:

Má je 58 % respondentů.

700 CPI za životnost.

Průměrně vlastněny 13 měsíců.

Za jedno v ceně 5 USD - CPI za 0,7 centu.

Kancelářské potřeby:

Má je 64 % respondentů.

1450 CPI za životnost.

Průměrně vlastněny 13 měsíců.

Produkt za 5 USD - CPI za 0,3 centu.

Nápojové nádobí:

Má je 78 % respondentů. Pod odkazem chybí také reklamní hrnky.

1400 CPI za životnost.

Průměrně vlastněno 12 měsíců.

Předmět za 7 USD - CPI pod 0,5 centu.

Reklamní deštníky:

Má je 45 % respondentů.

1100 CPI za životnost.

Průměrně vlastněny 14 měsíců.

Deštník za 10 USD - CPI pod 1 cent.

Venkovní oděvy:

Má je 67 % respondentů. Pod odkazem bundy, dále i mikiny a vesty.

6100 CPI za životnost – NEJVÍCE!

Průměrně vlastněny 16 měsíců – NEJVÍCE!

Oděv za 20 USD - CPI za 0,3 centu.

Reklamní polokošile:

Má je 65 % respondentů.

2300 účinků za životnost.

Průměrně vlastněny 13 měsíců.

Polokošile za 10 USD - CPI za 0,4 centu.

Powerbanky:

Má je 33 % respondentů.

900 účinků za životnost.

Průměrně vlastněny 12 měsíců.

Powerbanka za 10 USD - CPI za 1 cent.

Poměrné vztahy mezi CPI u nás budou jistě podobné, stejně jako další údaje. Záleží tedy na komunikační kampani pro tu kterou cílovou skupinu, jakou komoditu zvolíte za nejvýhodnější. Příště se podíváme na další zajímavé údaje ze studie 2020 ASI Ad Impressions.

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie