17.01.2013
Ono „na míru“ ovšem nemusí znamenat sofistikovaný tailor made. Základem správného výběru je vždy přesné zadání klienta včetně uvedení marketingových cílů a kvalitní komunikace account managera dodavatele se zákazníkem. Jde o spolehlivou prevenci před chybnými kroky v průběhu výroby reklamních a dárkových předmětů nebo při jejich využití v kampani.
Po rozkliknutí rubriky reklamních předmětů na míru se objeví defilé celkem 45 předmětů, rozdávacími drobnostmi počínaje a luxusními dárkovými sadami konče. Předměty je možné objednat v různých minimálních množstvích, některé od 50 kusů, jiné od 100 či například od 500 a v různých termínech, většinou od 3 do 5 týdnů.
Zmíněných několik desítek produktů reprezentuje podstatnou část kategorií reklamních předmětů od „rozdávaček“ vhodných pro různé promotion akce i jako dárky přibalené ke zboží, přes reklamní textil, elektroniku a kancelářské potřeby, potraviny, firemní tiskoviny, kalendáře a diáře, tašky, hrnky až po luxusní dárkové sady a hodinky.
Vyberme jen několik zajímavostí. Magnetky na lednici v různých tvarech a v plnobarevném potisku mohou být skvělým dárkem například pro spotřebitele potravinářských výrobků v rámci věrnostních soutěží. V podobě konkrétních produktů budou tyto reklamní předměty trvale připomínat, co má lednice obsahovat.
V reklamním textilu stojí mimo jiné za zvýraznění stále populárnější kozeta pro vyznavače venkovních sportů. Jde o multifunkční elastický šátek, který na krku nebo hlavě poslouží nejen jako skvělá ochrana před zimou, ale s celoplošným potiskem jako perfektní nosič reklamy.
Osobní počítač dosud nepoužívá každý, ale všichni vaši obchodní partneři a většina zaměstnanců zcela určitě. Z našich předmětů na míru pro ně můžete sestavit „PC tailor made set“ z celoplošně potištěné podložky pod myš na míru a reklamních USB flash disku, vše provedené v jednotném firemním vzhledu.
Doslova na míru pro obchodní místa automobilových značek lze vyrobit aroma visačky ve tvarech a vůních podle výběru nebo odrazky ve speciálních barvách i tvarech pro bezpečný silniční provoz (vhodné i jako dárek například pro klienty pojišťoven).
Trh reklamních předmětů tedy i v tomto roce bude o stále přesnějším výběru produktu na míru komunikační kampaně a hlavně její cílové skupiny.
Stále více zákazníků se na poskytovatele reklamních a dárkových předmětů obrací přímo a nikoliv prostřednictvím agentur. Do nového roku vám tedy přejeme mimo jiné i dobrý výběr dodavatele.
Nejhledanější dotazy
Kategorie