Reklamní textil podporuje spolkovou a klubovou identitu

09.12.2011

Tato kategorie 3DR je vůbec nejrozšířenější a podle průzkumů tvoří kolem 30 procent z celkových nákladů na reklamní a dárkové předměty. Jistě je to proto, že vhodně vybraný reklamní textil patří k nejúčinnějším, protože nejpoužívanějším reklamním médiím. Ve své komunikaci jej vedle komerčních společností i státních a veřejných institucí využívají také zájmová sdružení. Zdaleka ne každé si s ohledem na své finance může dovolit sofistikovanou komunikační kampaň, mnohé ji ani nepotřebují a dokonce nechtějí. Ovšem reklamní tričko nebo reklamní čepice s motivem klubu i v jeho barvách by mohly a měly být minimem, které podpoří sounáležitost členů s jejich komunitou. Do „velké trojky“ reklamního textilu doplňme reklamní polokošile
Univerzálním materiálem je tradiční bavlna, ale podle náplně činnosti sdružení či klubu je možné volit další. Například ekologická hnutí mohou své zaměření projevit oděvy z organické bavlny nebo jiných tkanin vyráběných k přírodě šetrnými technologiemi. Funkční materiály z mikrovláken, fleece či softshell jsou vhodné pro sportovní, turistické a outdoorové aktivity, ovšem pro běžné nošení a tedy prezentaci tyto spolky a kluby zřejmě zvolí výrobky z bavlny.
Techniky aplikace motivů závisí na zvoleném materiálu. K výběru jsou tradiční sítotisk nebo transfer, náročnější, ale efektní výšivka (i ve 3D provedení) nebo moderní sublimace – více na www.imi.cz/sluzby/.
Pro náročnější zákazníky a ty s vyšší medializací - například extraligové fotbalové a hokejové kluby – a hlavně pro jejich příznivce se nabízí možnost výroby reklamního textilu na míru. K dispozici je široký vzorník střihů a je také možné podle zadání připravit v podstatě libovolný barevný odstín. To v kombinaci s aplikací motivu poskytuje ve výsledku originální a působivý produkt v ceně srovnatelné s katalogovými značkovými oděvy.

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie