Rok na Facebooku

25.05.2012

Při zakládání profilu jsme vás informovali, že jej vnímáme jako další nástroj pro komunikaci jak s obchodními partnery a zákazníky, tak i s fanoušky firmy a dalšími zájemci o dění nejen v ní, ale také v samotném oboru 3D reklamy. Bylo zřejmé, že povaha sítě bude vyžadovat komunikaci neformální a plnou zajímavého obrazového materiálu. Lákavá byla také možnost přímých reakcí návštěvníků nástrojem „like“ nebo prostřednictvím komentářů.
Téma 3D reklamy je natolik atraktivní, že profil si velmi brzy vyjasnil tvář a protože iMi Partner je inovativní společnost, do noty jí rychle padla i nová struktura Timeline, jejíž kaleidoskopické provedení přesně odpovídá stylu našich sdělení. Jak jsme již dříve uvedli, hlavní pro nás není pravidelnost (ta se může změnit ve stereotyp), ale obsah, a tak jde někdy o informační vlny zajímavostí i v rámci jediného dne. Aktuální zprávy, perličky a záběry kuriozit ze světa 3D reklamy, videa spotů z guerilla kampaní, zajímavosti a fotografie z firemních akcí, informace o tom, co chystáme … To vše v duchu pohody, nadhledu, někdy nadsázky, humoru, ale vždy akčně a zajímavě. Nenudit – to je oč nám (a nejen) na Facebooku běží.
Nabízíme malou ochutnávku a posuďte sami, zda se náš záměr daří. Pohled do „pravěku“ profilu dokládá, že se nebráníme spolupráci s celebritami, které se o iMi Partnera mohou vždy opřít. Důležitá jsou pro nás i celospolečenská témata, jakým je například vývoj klimatu a s ním související migrace jednotlivých živočišných druhů, nicméně obor reklamních a dárkových předmětů je přecejen prioritou. Jistě z toho mají radost i naši nejmenší fanoušci, koneckonců právě na mladou generaci jako na perspektivní klientelu je náš profil na Facebooku cílen především. Kdo viděl film Hra s Michaelem Douglasem v hlavní roli, vzpomene si na něj při zhlédnutí skvostné guerilla reklamy belgické televize TNT, na níž nedat odkaz bychom si prostě neodpustili. Slovy moderátora televizních zpráv pouze dodáme, že následující záběry by neměli vidět lidé s citlivou nervovou soustavou. Logo má pro firemní úspěch zásadní význam, což ví každý, ale můžete se přesvědčit, že globální značky mohou mít inspiraci i velmi lokální. Ovšem podívejme se konečně na téma reklamních a dárkových předmětů, které při své účelnosti vůbec nemusí postrádat humor a ukažme, že nápady využitelnými ve 3D reklamě se to na našem profilu jen hemží.
Takoví a mnohem pestřejší na Facebooku jsme, nadále jistě budeme, a na to si rádi při prvním výročí profilu připijeme.

facebook

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie