Schwarzwolf dobývá Ameriku

26.06.2009

Můžete porovnat letošní veletrh PPAI v Las Vegas s loňským?                                                                                                                                            Letošní ročník byl samozřejmě poznamenán pokračujícími ekonomickými problémy, kterým Spojené státy, ale i zbytek světa musí čelit. Celkově objem obchodů uzavřených na stáncích poklesl, ale nálada zákazníků zůstává optimistická. Nejpatrnějším výsledkem nejistoty ohledně vývoje v příštích měsících je nárůst snahy distributorů vzdělávat koncové spotřebitele a informovat je o benefitech, které reklamní předměty nabízejí.

Jaké byly ohlasy na představení outdoorové kolekce Schwarzwolf v rámci veletrhu PPAI?                                                                                                 Ohlas byl vskutku obrovský! Lidé byli značně překvapení vysokou kvalitou produktů při velmi dobré ceně. Někteří naši klienti dokonce už zařadili Schwarzwolf do svých nabídkových katalogů a webových stránek.

Po kterých produktech ze sortimentu Schwarzwolf očekáváte nejvyšší poptávku?                                                                                                            Myslím, že nejoblíbenější budou nože a multifunkční nástroje. Nadčasové metalické povrchové úpravy těchto výrobků a různé možnosti praktického využití je k tomu přímo předurčují.

Co vnímáte jako nejsilnější konkurenční výhodu produktů Schwarzwolf?                                                                                                                            Mohu říci, že největší výhodou je kvalita a cena. Kvalita je srovnatelná se zbožím prodávaným v maloobchodě za mnohem vyšší ceny. Dalším plusem je skutečnost, že Schwarzwolf je úspěšnou značkou v Evropě, což ukazuje, jak velkou hodnotu tyto výrobky mají.

Jak se podle vás ekonomická krize dotkne trhu reklamních předmětů v USA obecně a jak ovlivní vstup značky Schwarzwolf na tento trh?               Celkově obchod v posledních šesti měsících skutečně zpomaluje a délku budoucího období slabších prodejů nikdo nedokáže odhadnout. Já cítím, že to ještě nějaký čas potrvá, než se Schwarzwolf v USA začne prodávat na plné obrátky, ale budeme-li trpěliví, obrovský potenciál této značky se určitě pozitivně projeví.

Chcete výrobky Schwarzwolf v Americe prodávat také maloobchodníkům, nebo pouze jako reklamní předměty?                                                    Zpočátku se soustředíme na segment reklamních předmětů. Poté, co se značku Schwarzwolf podaří etablovat zde, začneme zvažovat vstup do maloobchodu.

 

ppai_2009_schwarzwolf_outdoor_booth

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie