Ten pravý kalendář a diář pro magický rok 2020

30.09.2019

Vloni jsme na konkrétních nástěnných kalendářích dokladovali jejich hlavní témata. Mezi letošními bezmála 200 položkami snad ani není možné pro své cílové skupiny na stěny jejich kanceláří i domácností nenajít ten pravý. Tak nějak ve stínu nástěnných kalendářů se na stolech krčí kalendáře stolní, ale i ony jsou vynikající a z reklamního hlediska efektivní dárkovou variantou. Z bezmála 80 položek vyjmenujeme polovinu a další shrneme do témat:

Květiny, Lunární kalendář, několik manažerských kalendářů, 55 turistických NEJ Čech, Moravy a Slezska, Babiččiny recepty, Česká kuchyně, Girls, Daňový kalendář pro podnikatele s kresbami, varianty plánovacích, poznámkových a praktických kalendářů, Hrníčková kuchařka, Křížem krážem Českou republikou, Česká kuchyně, Omalovánky, Retro, Kouzlo domova, České a slovenské hory, Antistresový kalendář, České pivovary nejen na kole, Děti malují pro konto bariéry, více položek s domácími zvířaty, Auta, Zahrádkářův rok, Grilování, Města Evropy, Chalupy, Koně, Levné recepty, Naše hrady a zámky, Těstoviny, Rok plný sladkostí, Motorky, Myslivecký kalendář, Na houby, Obrázky ze světa, Recepty na nakládané dobroty, Rybář, Slunečnice (s citáty), Svět hor, Z českých luhů a hájů, Technické památky ČR, Vychytaný kalendář s Láďou Hruškou,…

Pokud jste mezi tématy nenašli obor činnosti Vaší firmy nebo instituce, je možnost výroby kalendářů na míru. Podobně je tomu u diářů, kterých je v nabídce srovnatelný počet jako stolních kalendářů, ale jestliže svým cílovým skupinám chcete poskytnout originální produkt, i zde je možnost. S magickým a graficky zajímavým číslem 2020 si na deskách diářů lze pohrát i efektní ražbou.

Už dlouho jsme si „nepohráli“ se statistikami. Americká společnost Advertising Specialty Institute v loňském roce mimo mnohé jiné zkoumala, kolik a jakých reklamních předmětů vlastní domácnosti v USA. Už v dubnu tohoto roku jsme uvedli, že ve 120 milionech těchto domácností se nachází více než 3 miliardy (!!!) reklamních předmětů a z uvedeného grafu snadným výpočtem vyplyne, že v nich najdeme cca 74,5 milionu kalendářů a diářů! Tato kategorie reklamních a dárkových předmětů je sice se svými 62 % dál za nejčetnějšími psacími potřebami (v 89 % domácností), nápojovým nádobím (88 %) a tričky (80 %), ale v TOP10 je.

Pro rok s magickým číslem 2020 má západní i východní astrologie výjimečné prognózy. V lednu skončí konjunkce planet Pluto (moc) a Saturn (politická struktura) započatá v roce 1982 a dají se čekat výrazné změny na politické mapě světa. Současně 24. ledna končí pohodový Vepř ve znamení země a nastane zlomový rok kovové Krysy. Můžeme předpokládat, že zraky většiny z nás se budou v naději na dobré časy upírat na kalendáře a diáře častěji než dřív a Vaše logo se na nich může stát pro cílovky pevným bodem. A nárůst klientské loajality, to je, oč v reklamě přece běží.

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie