Vaše logo ochrání životy

23.10.2014

O dvou hlavních normách v souvislosti s nabízenými bezpečnostními prvky ještě bude řeč. Od suchopárných legislativních pojmů se ale nejdříve pojďme osvěžit výběrem z reklamních a dárkových předmětů, ve většině opatřenými těmito prvky. Navrhovaná změna v novele je vcelku velkorysá: bezpečnostní prvky jsou bez podrobné specifikace rozměrů a materiálů a z nabídky tedy vyhovuje mnohé. Bude platit obecný požadavek na viditelnost ze strany ostatních účastníků silničního provozu, tedy nikoliv přesné umístění reflexního prvku. Jeho aplikaci na oděvech a dalších předmětech tak bude možné přizpůsobit i estetickým hlediskům, což má význam zvláště u oděvů pro běžné nošení a sport nebo u zavazadel. Příkladem vkusného a přitom účelného provedení mohou být čepice s reflexním prvkem.

Náklady na pořízení reflexního prvku na straně chodců mohou být relativně velmi nízké.  Tím nejlepším příkladem jsou reflexní pásky, které lze pro vaše široké cílové skupiny pořídit v ceně i kolem deseti korun za kus! Abychom naplnili smysl titulku článku, ve většině případů je vhodnou aplikací loga či dalšího motivu na reflexní pásek tampontisk.

Pro reklamní účely je k dispozici výroba reflexních doplňků na míru a je důležité, že všechny odpovídají normě EN 13356 pro neprofesionální použití. Je možné je vyrobit tak, aby se líbily a hlavně zajišťovaly bezpečnost jak dětí, tak i dospělých, cyklistů nebo domácích zvířecích mazlíčků za špatné viditelnosti na komunikacích bez veřejného osvětlení a chodníků.

Naše reflexní vesty  z hlediska norem splňují EN 471, tedy vyhovují i možnostem profesionálního použití jako pracovní ochranné oděvy nebo jako povinná výbava každého automobilu. K výběru zde jsou samozřejmě i dětské reflexní vesty, které je podobně jako doplňky pro řidiče do auta možné pořídit také na míru.

Pokud si chodec obleče tmavý oděv, řidič ho za snížené viditelnosti (rozbřesk, stmívání, noc, za dne mlha, hustý déšť nebo sněžení) spatří na vzdálenost až něco pod dvacet metrů. U červené barvy jde o necelý dvojnásobek a bílé oblečení řidič zaregistruje na 55 metrů. Při použití reflexních prvků se zvýší viditelnost až na 200 metrů! Podle statistik nejvíce chodců na následky dopravních nehod umírá od října do prosince. Určitě tedy není důvod čekat na novelu zákona. Vaše obchodní partnery, zaměstnance i další cílové skupiny a jejich děti můžete ochránit už nyní.

Často uvádíme data, že reklamní předměty s logem podporují dlouhodobé vztahy. O těch, které chrání život a zdraví, to platí mnohonásobně.

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie