Ve Hvězdě 3D reklamy už jsme stálice

08.07.2014

E-zine: Pane řediteli, než si posvítíme na Hvězdu 3DR, chcete nějak okomentovat soutěžní předměty iMi Partner?

Předem bych chtěl říct, že si velmi vážíme všech ocenění, která jsme v aktuálním ročníku Hvězdy 3D získali, stejně jako v předchozích. V současnosti už s jistotou můžeme potvrdit význam tohoto klání, jak pro agentury, tak pro naše klienty. Osobně jsem velmi rád, že první místo v kategorii textil získala bunda Penula ze sortimentu Schwarzwolf Outdoor, jelikož mám v iMi na starosti export této značky. Sám jsem si při jejích prezentacích ověřil velký zájem klientů a distributorů o tuto konkrétní položku (pozn. red.: Čím ještě Penula vyhrává jsme psali zde).
Přihlásili jsme jak výrobky, které jsme pro klienty projektovali od jejich úplného začátku, tak naše značkové zboží, ale i DM podporu naší značky – reklamní set ,,koniny“, který z hlediska moderního DM bourá konvence.  

E-zine: Jak svých umístění v soutěži marketingově a obchodně využíváte?

Ocenění bereme v naší společnosti jako poděkování jednotlivcům, ale také firmě jako celku, proto Hvězdu propagujeme na našich webových stránkách a v prezentacích. Jednotliví account manažeři využívají výsledky při jednáních a ve vlastních nabídkách a prezentacích. Dále o našich úspěších informujeme zákazníky formou e-zinu a ty, kterých se ocenění týká, osobně. Celkově je Hvězda vnímána jako prestižní ocenění a takový je o ni i zájem.

E-zine: iMi Partner je pravidelným účastníkem soutěže. Máte podněty, které by ji mohly "opravit", oživit nebo dokonce posunout dál? Například iMi Partnerem pravidelně přihlašovaným a úspěšným příbalovým dárkům pro dětské vitamíny Marťánci by určitě slušela zrušená kategorie Evergreen 3D reklamy. A je něco, co Vás na soutěži zvlášť zaujalo?

Jsem přesvědčený, že pro odbornou porotu hraje hlavní roli daný reklamní předmět a neposuzuje se, která firma ho přihlásila. To také potvrzuje fakt, že vyhrávají i malé agentury jako noví soutěžící a ceny si nerozdělují stálí účastníci nebo na trhu dominantní společnosti.  
Co mě zaujalo, ale současně nepřekvapilo? Že použitelnost některých výrobků je spíše v rovině představ nebo jsou určené velmi úzké skupině spotřebitelů.
Zmíněný pojem evergreen ve mě do značné míry vyvolává dojem něčeho zastaralého, obzvlášť v reklamě. Je ale pravda, že například v Polsku v podobné soutěži, která se odehrává na výstavě REMA, jsou sice jiné kategorie, přesto se velmi často ukazuje, že úspěšné předměty bývají zároveň i evergreeny. Návrhů na změny by mohlo být více, nicméně je jasné, že by se vždy našli jejich odpůrci i příznivci. Organizovat takové klání není jednoduché a zásadní připomínky nemám. Oživit by se Hvězda dala snad na internetu, třeba na Facebooku by široká veřejnost mohla hlasovat a tak by mohl být například zvolen „předmět internetu“.

E-zine: Tak to je námět, který rozhodně předáme organizátorům soutěže. Co byste vzkázal subjektům, kteří s účastí v soutěži váhají?

Hlavní je zbavit se předsudků a domněnek, že můj reklamní předmět nebo dárek nemá šanci. Jsme někdy natolik profesně slepí, že super předmět sami považujeme za běžný. Každý samozřejmě nemůže ocenění ve Hvězdě 3D reklamy získat, ale už samotná přihláška dává zúčastněným možnost a té je potřeba využít.

E-zine: Pro inspiraci potenciálním soutěžícím mezi čtenáři uvedeme odkaz na fotogalerii vítězných a nominovaných prací 14. ročníku H3DR.
Děkujeme za rozhovor.


Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie