Ve Hvězdě jsme opět sbírali ceny

12.05.2009

Nejlépe u odborné poroty zabodovaly dva, které jsou spojeny s Marťánky – multivitaminy pro děti. Na druhou pozici v kategorii „Reklamní nebo dárkový obal“ dosáhla plechová pokladnička s motivem malých mimozemšťanů. Původně jejím obsahem byly dva PET kontejnery s celkem dvěma sty tabletami multivitaminů. Po jejich spotřebování pak mohou děti pestrobarevnou krabičku používat jako pokladničku, která je pro tento účel vybavena zámkem s klíčkem a na zadní straně otvorem pro vhazování mincí.

Pomyslnou stříbrnou medaili získal i Marťanmluvič v kategorii „Reklamní dárek přibalený ke zboží“. Jde o působivou a vtipnou akční hračku, která za pomoci jednoduché elektroniky mění dětský hlas na marťanský. Z kuloárů soutěže se proslýchá, že tento asi deset centimetrů velký „megafon“ z průhledného zeleného plastu rozdělil porotu, jejíž členové o jeho vhodnosti pro děti vedli živou diskusi. Hlasování však potvrdilo, že nevinný Marťanmluvič přesně odpovídá své cílové skupině. A pokud mají rodiče něco proti, mohou z něj odstranit baterku.

Kdoví z kolika červených hrnků s logem Nescafé lidé dnes pijí tuto oblíbenou kávu. Nyní si vodu na ni už stovky dalších uvaří v rychlovarné konvici se stejnou značkou a ve vcelku vydařeném designu. Konvice nesoutěžila sama, ale v rámci kampaně v kategorii „Využití 3DR v rámci komunikačního mixu“. Kupující kávy Nescafé mohl zaslat kód do soutěže, získat konvici a o všem se dozvěděl prostřednictvím TV spotu. Ten odborná porota Hvězdy shlédla, pokývala hlavami a konvici přisoudila třetí místo.

Dosáhnout v „Aplikaci motivu na 3DR“ na bronz je nepochybně úspěch, protože podle informací organizátorů šlo o jednu ze dvou nejobsazenějších kategorií. Pro soutěžící je vkusný a nápaditý branding výzvou a stejně tak je výzvou poměřit se s konkurencí. Přihlášení triček značkového textilu Hanes vyrobených pro self promo tedy bylo dobrou volbou. Říká se, že textil s výraznou aplikací ať už potiskem či výšivkou loga nikdo nechce nosit, ale když se vydaří tak jako na soutěžních předmětech Hanes, vše může být jinak.

Na první příčku jsme letos výjimečně nedosáhli, ale jedno vítězství v soutěži máme – počtem patnácti přihlášených předmětů byla soutěžní účast iMi Partner nejvýraznější ze všech. A pokud jste shlédli výstavku soutěžních prací na veletrhu Reklama Polygraf na přelomu března a dubna, jistě uznáte, že celý obor 3D reklamy jde mílovými kroky kupředu a čtyři předměty na stupních vítězů jsou velkým úspěchem.

 

Mar____nek_pokladni__ka_2008_2Nescaf___konev_2008

Mar__an_mluvic_2008_2hanes_tri__ka_2008aaaa

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie