Nejbližší kontakt s 3D reklamou? Příbor!

07.07.2020

Příbor jako reklamní a dárkový předmět není v komunikačních kampaních právě častou volbou, o to vyššího reklamního efektu jím ale u cílových skupin můžete dosáhnout. Tím spíš, je-li součástí dalších produktů oblíbeného sortimentu reklamní gastronomie. Co vše tedy pod odkazem najdete?

Multifunkční příborovou lžičku Schwarzwolf Outdoor (tři v jednom), příbory a jejich soupravy jako součást piknikových tašek, košů, (i chladicích) batohů, jídelních misek a lunchboxů, termonádob, příbory z bambusu, celonerezové s designem moderním i klasickým, z oceli ušlechtilé, s dřevěnou či plastovou střenkou, cestovní, pizza set, … Piknikové koše z polyesteru, z proutí, vrbového dřeva, z bambusu, většinou s elegantní kostkovanou výstelkou, s chladicí kapsou, s ubrusem, piknikové batohy z nylonu, s dekou, …

Zvláště piknikové sety pro dvě nebo čtyři osoby jsou ideální reklamní dárky pro Vaše obchodní partnery, ale mluvíme o příborech, podívejme se na ně tedy blíž z hlediska historie. Nejstarší užívanou částí příboru je samozřejmě lžíce. Vyvíjela se postupně od prvních nahrubo opracovaných dřívek až po nástroje ve starověku, podobným dnešním lžicím. Ve středověku se v lepší společnosti užívaly i stříbrné lžíce a v této době se dostáváme k druhému nástroji, k noži. Původně jeden pro všechny spolustolovníky ke krájení, až časem se na něj sousta napichovala a každý stolovník tak obdržel svůj. Ďábelské vidle zmenšené do vidličky se v tehdejší křesťanské společnosti nemohly užívat. Vidlička se dvěma zuby se z Byzantské říše přes Itálii a Francii postupně nesměle dostala dále do Evropy, ke zkráceným hrotům přibyl třetí a v polovině 17. století spolu s nožem a lžící konečně vytvořila kompletní základní jídelní soupravu.

Do dnešních dnů se škála příborových nástrojů rozšířila o lžičky dezertní, čajové, kávové, koktejlové, nože na ryby, steaky či sýry, vidličky třeba na oblíbené fondue atd., atd. Je propracovaný systém řazení příborů na slavnostních tabulích podle pořadí jídel, k faux pas by došlo nesprávným směřováním ostří nože či hrotů vidličky atd., atd. Z hlediska oboru reklamních a dárkových předmětů můžeme 100% tvrdit, že kvalitní, designový příbor, vyhovující hygienickým standardům a s vhodně aplikovaným logem prostě v pověstném koši nekončí, protože slouží jedné z nejpříjemnějších činností – k jídlu. Je jisté, že konzumace a trávení jídel i nápojů představuje nejbližší kontakt s okolním světem. Darováním krásného příboru – ať už samostatných setů nebo v jídelních soupravách – si tak pojistíte blízkost a loajalitu obdarovaných, o reklamním efektu dárku nemluvě: dávno víme, že „pozitivní emoce spojené s dárkem a možnost jeho účelného využití přinášejí dlouhodobou a hlubokou identifikaci s dárcem.“

 

Vybrané další články komoditního seriálu k tématu reklamní gastronomie:

Zástěry – pokud víte, že obchodní partner nejen rád konzumuje, ale i vaří, máte výběrem příboru a vhodné zástěry z předchozího dílu na míru šitý tailor made.

Sklenice – kvalitní pokrmy se konzumují adekvátními příbory a totéž se týká nápojů. Jestliže jsou sklenice aristokratkami nápojového nádobí, pak nabídka značky Vanilla Season je mezi nimi kněžnou.

Grilování – i u nás zřejmě nejoblíbenější způsob venkovního stravování v létě, v bohatém sortimentu ovšem příbory nenajdete. Ty je potřeba obchodnímu partnerovi darovat zvlášť.

Piknik – na závěr dodáme, že asi není většího průniku komodit, než jaký představují příbory x piknik. Je léto, vybírejte!

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie